Wpis z mikrobloga

  • 216
Postawiłem wszystko na jedną kartę i wyemigrowałem z kraju. Dziś spełnia się mój wielki, amerykański sen.

  Moja przygoda z USA rozpoczeła się w 2010 roku. Wtedy to razem z kolegami z politechniki, wygraliśmy w konkursie łazików marsjańskich. Wkrótce po tym dostaliśmy pracę w kalifornijskim ośrodku NASA.
  Studiuję na uniwersytecie w Los Angeles, mieszkam w dzielnicy domów jednorodzinnych na przedmiesciach Santa Monica. Z ostatniej wypłaty kupiłem sobie własnie kolejny samochód. Mimo że wiekszość współpracowników jezdzi jakimiś hybrydami, glownie Priusem, to ja zdecydowałem że wybiore coś co lepiej wkomponuje się w tutejszy, wręcz tropikalny klimat. Nie namyślałem się długo i powiekszyłem swoją kolekcje o nowe BMW. Tym razem sportowe M3 w kolorze San Marino. Mam już i8 i Z4.
  Kalifornia to multikulturowy tygiel, możesz tu mieć każdą dupę o jakiej zamarzysz, a jeśli jesteś przy tym europejczykiem to loszki same wskakują ci na kolana. Randkowanie tutaj to bajka. Kalifornijki są zawsze uśmiechnięte i gotowe na sex. 
  Dzień zaczynam o 4 rano od wizyty w Venice. Poranny jogging po mokrym piasku i trening na Muscle Beach. Biorę prysznic w oceanie i jadę do pracy. Wracam po godzinie 15-tej i mam jeszcze sporo czasu dla siebie. Zwiedzam miasto, lansuje sie po bulwarach i bajeruje dupeczki. Wieczorami przesiaduje na Ocean Front, pije drinki z palemką, zachwycam się kobiecymi ciałami i oglądam zachody słońca. W weekendy najczesciej zapuszczam się dalej. Kocham Malibu, tam jeżdzę opalać się i surfować. Gdy upał doskwiera i nie mogę spać, wsiadam w samochód i włócze sie bez celu po Mullholland Drive. Slucham kawałków 2pac'a, podziwiam rozpościerajace sie na horyzoncie downtown i zapominam o bożym świecie. Kalifornia jest piękna i nigdy mi sie nie znudzi. Jest tu tyle nowych miejsc do odkrycia. Planuję jeszcze przemierzyć stany wzdłuż Route66, to własnie w mojej dzielnicy kończy się i zaczyna ta kultowa już droga.