Wpis z mikrobloga

Mamy na sali kierowcę, który mi wytłumaczy dlaczego przy transporcie towaru świeżego ZAWSZE po drodze ginie kilka opakowań?
Przecież kierowcy źle nie zarabiają, nie mówię tylko o kiero z Polski.
Nikt pretensji nie ma, ale nie rozumiem jak można #!$%@? 22kg pomidora czy innego warzywa w 3 dni tylko dlatego, że jest za darmo XD
Wymieniacie się towarami na parkingach czy jak? Bo o ile wymianę na coś sensownego rozumiem, tak przejedzenia takiej ilości w jedną osobę nadal nie.
Z 19 aut ZADNE nie przyjechalo w takiej ilości, w jakiej zostało załadowane.
#bekaztransa #pytanie #transport
jatylkozapytac - Mamy na sali kierowcę, który mi wytłumaczy dlaczego przy transporcie...

źródło: comment_15827991732Pg9DLkuwD8DaYheuMHiaf.jpg

Pobierz
  • 63
  • Odpowiedz
@xspeditor ale to jest normalna sprawa, a ja tu mowie o calym tym buractwie cebulactwie. Tak jak pisalem wczesniej, pewnie ze sa normalni ludzie, ale wydaje mi sie ze przewazaja ci drudzy. Albo mam po prostu pecha trafiac na takie wybitne osobistosci.
  • Odpowiedz
@jatylkozapytac to że źle nie zarabiają to nie znaczy że nie kusi ich brać coś za darmo. Moja różowa miała kiedyś kierownika w markecie co kradł kasjerkom kasę z utargu mimo, że zarabiały wtedy po 1000zł, a on 2700zl.
  • Odpowiedz
@jatylkozapytac Biora bo za darmo i nikt (hehe) się nie kapnie. Taka mentalność, są i tacy magicy co potrafią naczepę z plomba otworzyć a plomba nie naruszona.
To co się na parkingach odwala to już wogole książkę można pisać.
Dla tego wolę ponadnormatywny transport.
  • Odpowiedz
@vCertus: ??? Ładują na plantacji, gdzie na 10000% ładują dobra ilość. Poza tym to 33 palety identyczne, gdyby coś było nie tak od razu by było widać. Rozładunek jest "u mnie"(w sensie w firmie w której pracuje) na magazynie i tu też nic nie może zginąć bo monitoring jest. Zawsze brakuje opakowań na ostatniej palecie przy drzwiach z tyłu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@jatylkozapytac: każdy kto ma lub miał w rodzinie (bliższej czy dalszej) kierowcę tira wie jak to wygląda i co oni robią. Nikt zresztą nie jest głupi, pracodawcy i klienci też to wiedzą. Jest na to jakieś tam przyzwolenie w granicach tolerancji i tyle. Oni całe rodziny później tym mięsem itp żywią, ciotki wujków itp, a później jacy to nie bohaterowie bo gdyby Witek nie jeździł tirem to by bida była a
  • Odpowiedz
@jatylkozapytac Kiedyś na rozładunku w magazynach Lidla za granicą, które środku są okamerowane na własne oczy widziałem jak polski kierowca wyciągał ketchupy z kartonów na paletach. Jak go zapytałem czy go nie przytną to powiedział że zawsze tak robi i nigdy nie wpadł. Jeszcze się pytał czy nie chcę kilku xd A z gratisów na załadunkach to tylko w Nałęczowiance w Drzewcach dostałem 3 butelki mineralki za free. Nigdy nic więcej mi
  • Odpowiedz
@jatylkozapytac heh, a pojedz na Rosję

- co pan wieziesz?
- pieluchy
- zrywać plomby, kontrola. Saaaaasza, dawaj są pieluchy!!!!, Kierowca też chcesz? Dobra, jedna paletę bierzemy. Założyć plombę zastępczą xD

@Under4est busem sobie możesz pojechać do Lidla po bułki. Dużym to nie zawsze się udaje i raczej trzeba założyć że się nie uda.

@DamianooTrucker ja sam potrafię wejść do zaplombowanej firany. Easy.
  • Odpowiedz
@wezsepigulke bez przesady. Nie raz zaladunki sa w mieście a na towar trzeba czekac 1h, na niektorych autohofach sa lidle, aldi itd. U mnie chlopaki po trasie sie zaopatruja bez problemu. Ja nie mowie zeby nie brac nic ze soba, bo np. sloiki z jakimis gulaszami to na pewno lepsza sprawa niz to syfiaste, przesolone zarcie na rasthofach za 16€. Ale chleb 2 tygodnie wozic w aucie czy jakies inne biezace rzeczy
  • Odpowiedz
@Under4est: ja normalnie żytni ciemny chleb wozilem po 3 tygodnie i nic mu nie jest, za granicą są #!$%@? gąbczaste białe chlebki, reszte rzeczy kupowalem normalnie, a najwiecej slodyczy bo są mega tanie.
  • Odpowiedz