Aktywne Wpisy
Meregle +45
Ta przymocowana nakrętka jest zajebistym pomysłem. Nie przeszkadza W OGÓLE w piciu, nie da się jej zgubić, po otworzeniu można pić jedną reką a drugą mieć wolną, chyba też jest bardziej ekologiczna, ogólnie super sprawa.
#problemypierwszegoswiata #polska #zakupy #napoje
#problemypierwszegoswiata #polska #zakupy #napoje
Lemurbb +121
Analiza, szczegóły, porównania i przemyślenia.
#crpg #rpg #baldursgate #gry
Komentarz usunięty przez autora
Chciałbym ci przypomnieć tylko, że:
Mamy rok 2020 a nie 1999. Infinity Engine ma 20 lat. Gry które próbują odwzorowywać ten rodzaj rozgrywki to niszowe projekty, które trafiają
Dla mnie D:OS-y były nudnymi,
Nie są to porywające epickie erpegi ale dobry kawałek gry z gatunku w którym jest posucha na rynku.
Jednocześnie nie widzę na rynku lepszego studia niż Larian co by miało sie zabrać za ten
Jakże mi miło, że są jeszcze ludzie, którzy patrzą w ten sposób. Nie trawię silenia się na realizm, który zawsze przegra z przemyślaną wizją artystyczną. No ale niestety taki trend, zresztą nie tylko w grach. Wyobraźnia i stylistyka są w odwrocie.
Po czym mówisz:
A Fallout 3 i 4 są właśnie takie jakie są, bo Bethesda poszła z
Nie. Ja w przeciwieństwie do wszystkich płaczków czekam
NV to właśnie powrót do "źródeł" stąd ciekawszy klimat, postacie, questy itd. Fallout 3 był typowym pójściem z duchem czasu i dopasowania się do "przeciętnego gracza" tamtych czasów, tak samo jak 4, stąd
@TrueGrey: Na pewno nie uprawnia to krytyki czegoś co jeszcze nie powstało.
Nie to ten sam silnik co F3, nie ma tam rzutu izometrycznego, jest VATS i inne bethesdowe mechaniki, dostoswane do świata Fallouta a jednak wyszedł zajebisty produkt i nie uciekaj nagle do questów czy fabuły bo nikt o tym
Ale nikt nie krytykuje finalnej wersji, tylko to co mamy teraz ¯\_(ツ)_/¯
No ale co to ma do
W jaki sposób "płaczki" wpłynęły, że F3 jest słaby, a
To chyba czytamy alternatywny tag.
Czytasz ten tag czy odnosisz się tylko do swoich własnych zarzutów?
Eh. Gry komputerowe to biznes jak każdy inny. Ma przynosić zysk akcjoanriuszom. W latach 90-00 branża raczkowała, można było sobie pzowolić na projekty małe,
Albo ktoś czyta mniej lub bardziej ze zrozumieniem i nie dodaje za dużo od siebie.
Odnoszę sie do naszej dzisiejszej konwersacji, której motywem przewodnim jest "szkodliwość starych pryków/płaczków", przez których między innymi Fallout 3 ma taką a nie inną postać i Twoją niechęć do odgrzewanych kotletów przy jednoczesnym braku zastrzeżen do recyklingu uprawianego przez
Nie wiedziałem, że będę musiał zniżać się do poziomu abstrakcji żeby tłumaczyć proste wnioski. Ale ok. Skoro masz grupę nerdów co widzi tylko rzut izometryczny i sprawdzone rzowiązania i ta grupa tworzy gry dla takiej samej grupy odbiorców to bierze pod uwagę zdanie owej grupy. Więc jak nerdy na forach pisały hu dur prawdziwy fallout tylko z rzutu
@m00n: No fajne te domysły nie powiem, szczególnie przy Van Bureen (niedoszłym następcy Falloutów), który tworzyło Black Isle jako 3D (coś na kształt tego jak ostatecznie wyglądał NWN) czyli postęp, a nie staroszkolnego izometryka
jakbyś czytał moje wpisy całe a nie tylko to co ci pasuje pod tezę to byś wiedział.
Nie chce mi się kontynuować tej rozmowy bo jak gra w szachy z gołębiem.
To wniosek na podstawie Twojego poprzedniego wpisu, twierdzisz, że Fallout 3 jest słaby, bo Black Isle upadło przez "płaczków", więc musiał go robić ktoś inny, chyba, że o coś innego Ci chodziło, to mnie oświeć.
@m00n: Przecież Fallout 3 od Bethesdy to był od początku fallout i zapowiedzi miał świetne. Wszystko utrzymane w klimacie poprzednich części, stylistyka, wizja świata, najważniejsze rozpoznawalne elementy (PipBoy) itd. I to jest główny zarzut jaki się przewija w krytyce BG3, nic w tej alfie nie przypomina BG (nie wiem, może ikony czarów? musiałbym sobie odświeżyć pamięć). Nawet jak widzę zrzuty
Wszystko się okaże jak dostaniemy finalny produkt i będziemy mogli ocenić to po lokacjach, postaciach, questach, fabule jakoichś smaczkach. Nawet w pierwsyzm Dragon Age-u były miłe nawiązania do Baldura.
Nie wiesz do czego nawiązuje bo nie grałeś jeszcze. To chyba jasne,