Wpis z mikrobloga

#motocykle

Cześć Wam!
Po wieli dniach zastanawiania się i czytania opinii i recenzji (również Wasza) zdecydowałem się na zakup Yamahy fz6r s2, z racji tego, że mieszkam w krk znalazłem moto w miejscowości Nowa Wieś Szlachecka u Pana który sprowadza moto z Francji.
Macie jakie info odnoście tego miejsca, byłem u niego, motorki ma przy domu, ma ich dużo, nie widać było jakichś rozbitych mocno, lekko poprzycierane, plastiki lekko popękane, widać był malowane elementy (plastiki, bak). Tyle zauważyłem będąc na miejcu, co prawda to ten Pan nie kryje się z tym, od razu poszliśmy go garażu i tam wszystko było, sam powiedział, że każdy motor coś miał, ale są to głównie otarcia, przytarcia. Nie sprowadza motorów po kolizjach gdzie doszłaby ingerencja w ramę...
Jeśli mieliście z nim jakaś styczność czy kontakt to będę wdzięczny za info. Bądźcie zdrów!
  • 36
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dambens:
Fz6 nie jest fazerem znaffco. Nazwa fazer zniknęła z katalogu razem z poprzednią gneracją - wątpliwej urody fz600.

Gladius to zupełnie inny sprzęt. Również nieudany (przede wszystkim marketingowo - próbowali go zrobić motocyklem dla kobiet....które wtedy praktycznie nie jeździły), ale był dobrą bazą do rozwoju bo ratował go świeży wygląd (wtedy). Z tą różnicą, że suzuki uczy się na błędach i wróciło do esfałki której ostatnia generacja jest genialna pod
@wojtoon każdy nazywa fz6 fazerem, i fazerem toto już pozostanie, bez względu czy w katalogu pojawia się ta nazwa czy nie. I nadal fazery wyglądają lepiej niż gladiusy. Jak wsiadłem na gladiusa, to czułem się jak na rowerze. A SVki wiadomo, że spoko :) a może pochwalisz się czym Ty jeździsz?
Fz6 nie jest fazerem znaffco.


@wojtoon: FZ6 to naked, FZ6 Fazer to wersja z owiewką...znaffco ;).

wątpliwej urody fz600


Akuratnie FZS 600 5RT był IMO zdecydowanie ładniejszy od FZ6.

Nie dziwię się, że fortepiany nie rozwijają tej konstrukcji tylko zrobiły coś od zera


Oh fuck...faktycznie, nie rozwijali, dlatego produkowali go przez 6 lat, dlatego miał facelifting i dlatego powstała wersja S2...pomijając już fakt, że FZ6 to rozwinięcie koncepcji FZS 600 produkowanego
@dambens: no 2 osoby kufry, moto załadowane na 2 tygodnie, namiot nie namiot, 180 na tempomacie i on sobie jedzie i się nie męczy. no i bez redukcji odkręcasz i moment jesteś w nadświetlnej xD 140 nM

tylko właśnie we 2 z kuframi trzeba mocno z gazem uważać, bo jeszcze na 3 jak za mocno dasz to wstaje bardzo szybko i czasem kontrola trakcji nie zdąży zareagować i zdziwko jest, ale
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dambens:
Z800 (ale czekam na poważniejsze spadki cen i wymieniam na z900 z abs), Z750 (ma u mnie dożywocie), gsxr1000 (k7), a czasami pożyczam siostrzane er6f jak interesuje mnie anorektyczne spalanie.

Była svka 650 (wtryskowa i litrowa), był idiotyczny szerszeń (naszczęście szybko się sprzedał), był gsr600, była busa (niedawno poszła żeby zrobić miejsce z800), była pierwsza generacja 636, miałem na testy przez weekend najgorsze moto ever (mt07), był gs500 wieki temu
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dambens:
Szerszeń 900. Rozwiercona 600tka z dwiema różnicami. Dwa kominy zamiast jednego i jeszcze bardziej absurdalne spalanie.
Moto nudne, średnio urodziwe, zawieszone na sprężynach z tapczanu i jakoś dziwnie klocowate (takie moje odczucia).