Wpis z mikrobloga

Mirki z tagu #motoryzacja od dawna się przymierzam do zakupu quada i chyba nadszedł ten czas, tylko jestem totalnie zielony. Motyw jest taki, że bliski kumpel kupuje crossa, a ja quada. Chcemy sobie pojeździć bo większej okolicy. Nie będzie to nic mocno wyczynowego, ale dobrze, żeby nie miał zadyszki pod górkę czy na żwirowni. Na pewno chciałem coś w granicach 200-250 cm, kwotowo nie wiem - fajnie, jakby udało się zmienić w kwocie 3000-3500, ale wtedy pewnie pojemność by spadła do 200. Czytając fora najgorsze na co trafiam, to "nic dobrego nie kupisz do 3000". Dlatego jak ktoś powie, że w tej cenie nic nie kupisz, to podziękuję za radę. Zdaję sobie sprawę, że nie będzie to Yamaha czy Honda i może się rozwalić po paru miesiącach. W każdej kategorii cenowej coś musi być najlepszego. Chciałem kupić Bashana 200 lub 250, używane widzę za 3000 ale nie wiem, czy może są jakieś nowe, lepsze quady. Polecacie coś dobrego? #offroad #kiciochpyta #enduro #quad #
  • 12
@iErdo: tak jak ci pisze @Crow7422
Za 3k kupisz jakieś enduro czy Crossa który ma co prawda czasy świetności za sobą ale jeszcze pojeździ. Da radę pośmigać. Wjechać pod góre.
A taki Bashan to wiesz co... Szkoda pieniędzy i nerwów.
Wolę quady. Mam quada. Ale w tym budżecie absolutnie kupiłbym Crossa.
@iErdo: Bashan jest ok i motyw cena jakość jest bardzo dobra, mocowo no to jak na 250 szału nie ma (miałem okazję jeździć na 250 jak i na innych markowych lub nie markowych quadach) i jeżeli to będzie 1 quad, gdzie kierowca jest laikiem to może być.... i będziesz zadowolony... ale na krótko bo z każdym nabytym doświadczeniem tej mocy będzie ubywać, i po roku jak i nie mniej juz będziesz
@iErdo: jeszcze dodam że w quadzie im wiecej ważysz tym bardziej panujesz nad nim, praca ciałem jest bardzo ważna,
i rada na przyszłość jest też taka że cokolwiek by się nie działo nie ściągaj nóg z quada, nie podpieraj się tylko zawsze stoisz na quadzie.