Aktywne Wpisy
hellyea +12
white_cap123 +9
Prawdziwy przegryw to nie jest ten co nigdy nie ruchał.
Prawdziwy przegryw to ten co ruchał, miał powodzenie, a potem coś się w życiu popsuło, utrata zdrowia, wyglądu i utrata powodzenia.
Jak nigdy nie ruchałeś i nie zaznałeś bliskości kobiety to nic nie straciłeś, bo nie da się stracić czegoś, czego się nie posiadało.
Największym bólem jest zaznać tego wspaniałego uczucia na chwilę a potem bezpowrotnie je utracić, ale tego nie zrozumiecie,
Prawdziwy przegryw to ten co ruchał, miał powodzenie, a potem coś się w życiu popsuło, utrata zdrowia, wyglądu i utrata powodzenia.
Jak nigdy nie ruchałeś i nie zaznałeś bliskości kobiety to nic nie straciłeś, bo nie da się stracić czegoś, czego się nie posiadało.
Największym bólem jest zaznać tego wspaniałego uczucia na chwilę a potem bezpowrotnie je utracić, ale tego nie zrozumiecie,
Nie wiem czy wiecie, ale od pierwszego kwietnia Liberty Global czyli właściciel / dostawca IT dla takich operatorów jak UPC (Polska/Szwajcaria/cokolwiek w europie z UPC w nazwie), Unity Media, Virgin Media itd podjął zajebistą decyzję odnośnie puszczenia w outsourcing praktycznie wszystkiego z wyjątkiem 'wyższego menedżmentu'
Tym samym service desk (wsparcie aplikacji używanych w UPCu), NOC (sieci), administracja łączami optycznymi i cały 1st line trafiły do jakże europejskiej firmy Infosys, czyli tam gdzie co drugi to Rajesh Kumar czy inny Pajeet. Co prawda już od jakiegoś czasu Accenture robiło 2nd line dla ITApps, ale jednak zarządzanie tym oraz same sieci były w rękach LGI (większości europejskich)
Ciekawi mnie tylko, czy awaria to wynik przekazania wiedzy czy też ktoś kto dostał 'zmianę warunków umowy' (bo przecież nie wypowiedzenie żeby nie trzeba było wypłacać odpraw) się #!$%@?ł i czegoś "nie dopilnował" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#informatyka #it #pracawit #teoriespiskowe no i może #pracbaza bo jeszcze niedawno tam właśnie pracowałem :D
Chyba każdy admin, ma plan jak zrobić total diseaster, jak cie pracodawca #!$%@? na koniec( ͡° ͜ʖ ͡°)
@krzych0: coś więcej można? Bo aż smiechlem trochę
Komentarz usunięty przez autora
@spayker: już nie pracuję tam,
@sherkhaan: Pracowałem 12 lat w UPC i mam jeszcze trochę znajomych :) Chciałem uściślić, że wczorajsza awaria wystąpiła w obszarze, który nie przeszedł do Infosysa ;) (core network). I na pewno nie wszystko zostało przeniesione, tylko kolejna część. I to nie jest tak, że wczoraj to robił Stefan, a dzisiaj robi to Pajeet. Stefan od 1 kwietnia po prostu pracuje w Infosysie, a dalej siedzi na tym samym krześle,