Wpis z mikrobloga

Opiszę Wam moje ZŁE doświadczenie z zakupem #laptopy w #xkom.
Inwestycja 3338 pln - 3699 pln. Dlaczego widełki? Opisze poniżej.
Piszę to ku przestrodze dla tych, którym chodzi po głowie zakup w tej firmie. Może spróbuje to przemyśleć zanim wyśle im swoje pieniądze.


1. 16.04. czwartek: zamówiłem notebook Lenovo i listwę zasilającą. - Informacja na stronie: :"Zapłać w 1 godzinę i 5 min żeby dostać towar jutro" (coś w ten deseń)
2. Szybka płatność #blik żeby od razu mieli pieniądze na koncie, a ja laptopa na weekend.
3. 17.04. piątek: żadnej informacji o trackingu ani o tym że towar został wysłany.
4. tel. na infolinię: Gdzie moje zamówienie? - Nie mamy listwy, nie wysłaliśmy zamówienia. Będzie w poniedziałek, proszę czekać.
5. Pierwszy mindfuck w całej historii - jak nie macie jak podczas zamawiania widniała na stronie i to jeszcze z ponagleniem szybkiej płatności żeby dotarło na jutro! No nie mamy i co nam pan zrobi?
7. 20.04. poniedziałek po południu: GDZIE jest moje zamówienie??? - Nie mamy listwy, nie wysłaliśmy. - Miała być w poniedziałek. - Nie ma i co nam pan zrobi? Zmienić na inną? Jest ich dużo w magazynie. - Zmienić!
8. 21.04. wtorek po południu: GDZIE jest moje zamówienie? - Nie wyszło, nie mamy listwy. - Drugi mindfuck: -Jakim cudem skoro wczoraj ponoć było ich od cholery w magazynie. - Ni ma i co nam pan zrobisz? Zmienić na inną? - Ha tfu, zmienić!
9. Matkobosko jest info, że wysłali! Córka tańczy, bo to dla niej laptop, kotlet smakuje jakoś tak lepiej.
10. 22.04. Info z trackingu: Paczka uszkodzona w transporcie, zwracamy do nadawcy ( ͡° ʖ̯ ͡°) ... Ej myślałem, że limit pecha wyczerpany. No nic, zdarza się, przecież wyślą drugiego laptopa i po sprawie.
11. 23.04. czwartek: - Taki zbuj! Wal sie kliencie. Nie mamy tych laptopów i co nam zrobisz?
12. Ech, może inny, o podobnych parametrach? - Jest! Asus, trochę droższy ale 2x więcej RAM. Kupujesz pan? - Ile? - 361 pln pan dopłać i wysyłamy. Mamy ich dużo. - Dobra, ciul, dopłacę.
13. 24.04. piątek: Kiedy wyślecie towar bo nie ma żadnej informacji? - Wtorek, środa w nast. tygodniu jest u ciebie kliencie na 100% tylko dołożymy kość RAM i ślemy. Bądź cierpliwy. - Ok, piję melisę z wiadra.
14. 28.04. wtorek: Dzień dobry GDZIE je moje zamówienie? - Sorry nie mamy tych laptopów! Trzeci mindfuck: - #!$%@? JAK!!!!??? No nie mamy i co nam pan zrobi?
15. - Dawać piniondze! - Oczywiście, proszę czekać 5 dni roboczych. - Jak 5 dni? Przecież trzymacie je już prawie 2 tyg. No 5 dni i co nam pan zrobi?

Czekam na zwrot kasy.
To jest dziadostwo najwyższych lotów. Nie chcę z nimi już mieć nic do czynienia. Najgorsze jest to, że już trochę sprzętu u nich kupiłem, najczęściej jednak w salonie stacjonarnym. Sprzedają towar, którego nie mają i w dodatku kredytują sie pieniędzmi klientów.

Gdzie kupię przyzwoitego laptopa bez zbędnych przygód? #pustulkowelaptopy
  • 52
@ostiumUrethraeExternum: ty, czytałeś to co napisałem???
przecież od 17.04 próbowałem się dogadać. Zmieniali mi listwy własnie po to żeby się dogadać, których ostatecznie nie wysłali bo ponoć nie mieli. Później jak pierwszy laptop uszkodził przewodnik to skoro już mieli moje pieniądze dogadałem się na zmianę laptopa na inny i jeszcze nawet dopłaciłem.
Uczą was tam w tej podstawówce czytać ze zrozumieniem???
bo był weekend pomiędzy 17 a 20 pacanie


@kodishu:
Obsługa sklepu internetowego

E-mailx-kom@x-kom.pl
Telefon 34 377 00 00
Godziny pracy:
poniedziałek - piątek 08:00 - 21:00
sobota - niedziela 08:00 - 19:00
@kodishu: hehe mam to samo z kamęrką:D zamowiłem 16.04-> w momencie zamówienia była na stanie, 17.04 dostaje info ze nie ma i dostawa będzie 27.04, 27 dostawa przyszła ale sie dowiedziałem na infolinii ze sorry, ale sie nie załapałem i następna dostawa będzie 20.05, ha tfu, zero informacji, jak sie samemu nie zaczniesz dobijać
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kodishu @x-kom
No czasami leca w kulki. Jakis czas temu zamawialem od nich laptopy, skusilem sie na jednego w promocji - dawali ilestam biletow do kina jesli zamowilo sie do konca miesiaca. Tydzien czasu czekalem na proforme i "zupelnym przypadkiem" wyslali ja tak, ze akurat nie zdazylem zalapac sie na promocje. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Teraz bede chcial znowu nakupic laptopow, to bede uwazal. (
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@Arhus: właśnie w tym jest problem, że sprzedają towar, którego nie mają. Takich jak ja, którzy zapłacili pewnie jest wielu. Firma ma sporo kasy na koncie, którą może obracać, a ty czekasz jak głupi, że może ci wyślą. Albo i nie. Najbardziej przeszkadza mi to, że w ostatecznym rozrachunku nie mam laptopa. A to na jego zakupie najbardziej mi zależało.
@kodishu:

Z tym, że coś jest na stornie... ale oni nie mają... to ja miałem z dwoma zamówieniami tak i to w krótkim czasie bo 3 dni.
Najpierw zamawiałem podzespoły do kompa w sumie rachunek wyszedł na 6.5 tysiąca.
Tego samego dnia dzowni miła Pani...

"proszę pana, nie mamy tej obudowy, którą pan chciał ale mamy inną... Parametry i wygląd bardzo podobne do tamtej. "


Ja lekki mindfuck bo skoro nie