Wpis z mikrobloga

Czytam tutaj mnóstwo postów skierowanych w stronę tej dziewczyny z Bydgoszczy która pracuję jako prostytutka czyli ##zwiedzamyswiatprostytucjizkleboldswaifu #roksa #prostytucja #kleboldswaifu i zastanawiam się czy to ze mną jest coś nie tak czy to ludzie mają kompletnie nasrane w głowach i wyzywają ją by wyzywać.

Dla rozpoczęcia powiem że nigdy nie korzystałem z usług prostytutek więc nie chcę by mi ktoś zarzucał że bronię bo jestem klientem czy coś.Zastanawia mnie jedno... Za co do cholery jest wyzywana. Prostytuuje się? No i co z tego, skoro :
-Nikogo w ten sposób nie krzywdzi
-Nie okrada
-Jeśli robi komuś krzywdę to tylko sobie.