Wpis z mikrobloga

Mirki nie wiem co robić, z różową mieliśmy zaplanowany lot do #kanada, łącznie zapłaciliśmy za niego prawie 6 tysięcy przez pośrednika ( #kiwi ), wybraliśmy naszego polskiego przewoźnika LOT, dzisiaj dostaliśmy e-mail, że nasz lot jest odwołany.
Mamy opcje do wyboru:

Rozwiązać samemu sobie sprawę z przewoźnikiem

Natomiast nie wiem czy na pewno bo wyskakuje wiadomość "Sorry, we’re unable to share these credentials
Due to certain carrier booking restrictions, we're unable to provide you with the credentials for your trip"
więc chyba jednak takiej opcji nie mamy.

Free assisted refund

Dostaniemy pieniądze w ciągu 3 MIESIĘCY, ale nie jest powiedziane ile, tylko notatka, że może być to nawet 0€ XD

Instant refund from Kiwi.com


Dostać 400zł łącznie, tego nawet nie skomentuje, aczkolwiek rozumiem.

Priority assisted refund


Zapłacić 100zł i dostać pieniądze do 6 tygodni, z dopiskiem, że może się to wydłużyć. Nie jest powiedziane ile i notatka, że może być nawet 0€ XD

Co robić? Co wybrać? Może jakiś chargeback? Jak pośrednik ma się do tego?

#lot #kiwi #pll #biletylotnicze
  • 6
@Podprogowiec: zakupy karta maja czesto (zwlaszcza takie dla czesto podrozujacych) ubezp. ze wzgledu na anulowane loty badz hotele itp. Zdecydowanie sprawdz z nimi najpierw. Zazwyczaj oni wchodza do gry i robia chargeback dopiero jak jest nawiazana dyskusja miedzy stronami, i zostala zlozona przynajmniej jedna oferta ze strony sprzedajacego. Powinno sie udac.Na przyszlosc przy lotach polecam kupic ubezpieczenie u przewoznika na wypadek takich akcji.