Wpis z mikrobloga

@DanielPlainview: ja myśle ze jakbyśmy mieli po 5 pasów na każdej autostradzie to dalej byśmy byli na szczycie tego zacnego rankingu. Polacy to #!$%@? debile, zeby poczuć ta różnice wystarczy pojechać na zachód, wszyscy jeżdżą na tempomacie tylko do wyprzedzania używają lewego pasa a tu? Jedziesz 150 wyjeżdża Ci Daewoo 110 na godzinę i korek. Uważają ze to jest pas po prostu do jazdy, nie rozumieją ze to pas do wyprzedzania.
@bobikufel: nie.
Po prostu stare komunistyczne myślenie. Przepisów przestrzegamy wtedy jak widzimy radiowóz policji, jesteśmy przekonani, że zasady ruchu ograniczenia prędkości, zakazy, nakazy nie są po to by podnieść bezpieczeństwo na drogach tylko by policjant mógł nam wlepić mandat.

Głowne drogi w UK omijają miasta i wioski. Biegną bokiem, by zjechać do miasta/wioski, trzeba zjechać najczęściej z autostrady lub drogi głównej. U nas przebiegają przez środek miast i wiosek. Zabudowa jest
@umcumcumcbejbe: ja mam takie doświadczenie że polskie autostrady są bardzo zatłoczone. Nasz kraj jest duży i jak już powstały to zbierają znaczny ruch. Czuć to zwłaszcza jak wracasz z Włoch, gdzie ruch w Austrii jest tylko w okolicy Wiednia, a w Czechach jest dość pusto, A1 jeszcze kulturka i wpadasz na A4 gdzie ruch jest potężny.
Z tymi 5 pasami też bym się nie rozpędzał, już teraz 3 pasy sprawiają kierowcom
@PanKracy582: Wstawaj obsrałeś się, śniąc, że kogoś budzisz ze snu.

Fakt, że po obliczeniu liczby kilometrów autostrad przypadających na 1 km2 powierzchni kraju, sytuacja nie wygląda tak dobrze. W przypadku Polski jest to zaledwie 5 m na 1 km2, które sprawia, że plasujemy się w obrębie ostatniej piątki w rankingu. Zwycięzcami tak ułożonego rankingu okazałyby się natomiast takie państwa, jak: Holandia (0,074 km/km2), Luksemburg (0,065 km/km2) oraz Belgia (0,058 km/km2); to