Wpis z mikrobloga

Ostatnio moja dobra koleżanka, która ma konto na Facebooku próbuje mnie wciągnąć do MLM i tak prawdę mówiąc zaczyna mnie to wnerwiać. Z MLM miałem do czynienia dobre ponad 10 lat temu, dotyczyło to produktów finansowych, Unit Linków, obecnie chodzi o suplementy diety, jakieś soczki czy inne duperele. Chce mnie namówić na płatne szkolenie online. I zastanawia mnie to na co ona liczy? Napisałem że to nie dla mnie praca, że jestem programistą i że w tym się dobrze czuję, że MLM to nie jest praca dla introwertyków. Tymczasem niet, nic nie dociera. Za wszelką cenę próbuje mnie wciągnąć. Dobrze że kontakt jest tylko przez Facebook, chyba zablokuję jej możliwość kontaktu ze mną, o ile jest taka możliwość i dobrze że nie mam kontaktu w realu. Pytanie jest takie, warto pracować i promować cholera wie co, wykorzystując portale społecznościowe i jednocześnie narażać się na utratę przyjaciół? Jestem również ciekaw jak by wyglądały dalsze relacje w związku, kiedy to Wasza dziewczyna albo żona została zwerbowana do MLM? Obecnie jestem na bezrobociu jako programista i ona zdaje się próbuje i to wykorzystać. Nie mam też dziewczyny i to też może być wykorzystane, jako słaby punkt, o czym ona też wie. Co radzicie Mirki? Zablokować kontakt na Facebooku? Mieszka dość daleko, więc nie ma ryzyka że kontaktowałaby się ze mną w realu i tak mnie namawiała. Nie podoba mi się to w ogóle.

#mlm #gorzkiezale #przegryw
  • 10
warto pracować i promować cholera wie co, wykorzystując portale społecznościowe i jednocześnie narażać się na utratę przyjaciół?


@daro1: Ludzie ogłupieni przez MLMowe piramidy finansowe wierzą, że proponując znajomym MLMowy biznes, pomagają im osiągnąć sukces w życiu. Czyli twoja znajoma wierzy, że ci pomaga! XD Oszuści-założyciele MLMów specjalnie tłoczą uczestnikom do głów ten fałszywy obraz. Więc myśl o znajomej jak o członku sekty - ona szczerze wierzy.

Jestem również ciekaw jak by