Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Od ponad 3 miesięcy pracuję jako fulltime scrum master. Dzisiaj miałam rozmowę z project managerem i okazało się, że według teamu jestem bezużyteczna, a w dodatku team ma mniejsze morale do pracy, bo ja rzekomo nic nie robię, a oni muszą pracować. Bo dla nich praca to jest wtedy kiedy coś jest namacalnego, np. kod... a to co ja robię to już nie jest ważne...
Niczym się nie różnią od Januszy, którzy mówią "klikanie w komputer to nie praca, gdybyś łopatę wziął do ręki to zobaczyłbyś co to prawdziwa praca".

Najgorsze, że zamiast powiedzieć mi to wprost np. na retrospektywie to oni wolą gadać za moimi plecami z PM. A jeszcze dzisiaj rano kawę rano piliśmy i śmieszkowaliśmy. Dwulicowość poziom 1000.

#pracait #programowanie #scrum #agile #pracbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f1eaa247b115fe4bd87587a
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Wesprzyj projekt

[====================....................] 49% (115zł/235zł)
Uzbieraliśmy już na 2 lat działania AMW!
  • 115
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: Jak prowadzisz retro? Niestety, trzeba ludzi ciągnąć za język, bo większość nie umie rozmawiać. Podaj przykład 5 rzeczy, które zrobiłaś w ciągu ostatniego sprintu. Jak wygląda wasza Jira? Czy każdy wie, co ma robić i może to w spokoju robić?
  • Odpowiedz
Z chęcią przeczytałbym podsumowanie tego, co tak naprawdę robisz jako scrum master, skoro nie zgadzasz się ze stwierdzeniem, że jesteś bezużyteczna
  • Odpowiedz