Wpis z mikrobloga

@aarahon: dokładnie tak - jeżdżę autem od 11 lat, dłuugi czas #!$%@?łem tak jak wszyscy, dostałem w życiu 2 mandaty ¯\_(ツ)_/¯

Zresztą - kwoty mandatów nie podnoszone od 15 czy 20 lat to też trochę kpina
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@aarahon: ano pech ( ͡° ͜ʖ ͡°) mam taki dziwny wyjazd z galerii, gdzie jest nakaz jazdy w prawo (do ronda), ludzie często skracają i jadą od razu w lewo. Sam tak robiłem z 5 lat xD bo do galerii mam 500m z domu, czysto się bywa w tej okolicy. Aż dostałem mandat xd no i już tak nie robię

Pech
@kapuczina_corki_somsiada: no właśnie nie rozumiem.

prlowska mentalność


co ma prl do dzisiejszej policji?

Oszukałem opresyjny aparat państwowy!


@kapuczina_corki_somsiada: chodzi mi konkretnie o to że to Policja oszukuje łapiąc kierowców łamiących przepisy przy których nie ma zagrożenia dla kogokolwiek wystawiając specjalnie mandaty o tej samej kwocie za inne wykroczenia by poszło mniej punktów na konto kierowcy i mówiąc o bezpieczeństwie na koniec mówiąc nie żeby kierowca przestrzegał przepisów, nie żeby jeździł
@aarahon: najpierw masz jakieś pretensje do policji, że łapie tych, którzy łamią przepisy wg ciebie nikomu niezagrażające, po czym podajesz swoje przykłady jak +50 w zabudowanym czy ignorowanie znaku stop - to jest wg ciebie "dużo poprawniej". No xD Z tego komentarza bije jedno: kurła pacz Waldemar mnie złapali, a tamci to dopiero łamio przepisy mocno! Ja tylko troche i jeszcze się targujo ze mno, kwiiik! Nie łam żadnych przepisów to
najpierw masz jakieś pretensje do policji, że łapie tych, którzy łamią przepisy wg ciebie nikomu niezagrażające,


@kapuczina_corki_somsiada: wskaż fragment gdzie mam pretensje czy żale co do powyższego.

po czym podajesz swoje przykłady jak +50 w zabudowanym czy ignorowanie znaku stop


@kapuczina_corki_somsiada: jakie moje? Znane mi, nie moje nie prowadzę auta w ten sposób.