Aktywne Wpisy
niewiemjakiwybrac +485
#nieruchomosci #polska #takaprawda #niepopularnaopinia #przemyslenia
Największą patologią jest to, że etatowiec, czyli zazwyczaj szary Kowalski płaci większy podatek od pracy czyli od swojego wypracowanego zysku, a taki Midel lub inny człowiek mający naście kawalerek płaci znacznie mniej.
Przypomnę stawki PIT: 12% od dochodu do kwoty 120 tys. zł oraz 32% od nadwyżki dochodu powyżej tej kwoty
Stawki podatku za najem 8,5% do 100 tys, 12,5% powyżej 100 tys
Jak można było stworzyć
Największą patologią jest to, że etatowiec, czyli zazwyczaj szary Kowalski płaci większy podatek od pracy czyli od swojego wypracowanego zysku, a taki Midel lub inny człowiek mający naście kawalerek płaci znacznie mniej.
Przypomnę stawki PIT: 12% od dochodu do kwoty 120 tys. zł oraz 32% od nadwyżki dochodu powyżej tej kwoty
Stawki podatku za najem 8,5% do 100 tys, 12,5% powyżej 100 tys
Jak można było stworzyć
#nieruchomosci
Dlaczego nikt na tej debacie nie powiedział, że ludzie mogą sobie kupić mieszkanie w powiatowym 80k mieszkańców i tyle. Ciągle nie rozumiem dlaczego robi się ofiary z ludzi którzy nie mogą mieszkać w Warszawie. Popyt jest przeogromny, a podaż nieadekwatna więc wniosek jest jeden. Na ten moment nie każdy może mieszkać w Warszawie. Ale tu nie trzeba #!$%@? żadnej ręki do nikogo wyciągać czy budować jakiejś konkurencji. Konkurencja jest. W powiatowych
Dlaczego nikt na tej debacie nie powiedział, że ludzie mogą sobie kupić mieszkanie w powiatowym 80k mieszkańców i tyle. Ciągle nie rozumiem dlaczego robi się ofiary z ludzi którzy nie mogą mieszkać w Warszawie. Popyt jest przeogromny, a podaż nieadekwatna więc wniosek jest jeden. Na ten moment nie każdy może mieszkać w Warszawie. Ale tu nie trzeba #!$%@? żadnej ręki do nikogo wyciągać czy budować jakiejś konkurencji. Konkurencja jest. W powiatowych
Planuje jeździć codziennie/co dwa dni pewnie około 5km, dookoła osiedla więc po ścieżce rowerowej/chodniku.
Nie będę jeździł brawurowo ani wyczynowo, stąd pytanie - jak istotne są hamulce v-brake vs tarczowe, skoro jeżdze spokojnie? Spokojnie mi wystarczą czy jestem zmuszony dopłacać 250zł?
Te przerzutki Altus, Deoro, Alivio, to w ogóle poczuje różnicę przy takiej jeździe i dystansie?
Rozważam tak :
Indiana X-Cross 5.0
Kands Maestro
Lazaro X-Force v3 lub v4(jaka jest różnica, warto dopłacać do nowszego?)
Kands Avangarde - ale jak pisałem, warto dopłacać ponad Maestro dla tych tarczy?
Lazaro Quantum V4 - ale jak pisałem, warto dopłacać ponad X-Force dla tych tarczy?
181cm, 100kg, to rozumiem ze 19" dla mnie?
#kands #lazaro #rower #rowery
No ale tak jak piszę - szybko się zużywają ludziom którzy jeżdzą do pracy po 20km dziennie w dwie strony, a ja jak raz na 2 dni wyskoczę na 5km to czy nie bardziej opłaca mi się te 250zł zachować w kieszeni i ew częściej serwisować(co przy mojej jeździe to pewnie nawet nie co roku?)
@Megawonsz_dziewienc: gunwo prawda :)
Czyli w skócie brać najtańszy/najładniejszy dla mnie i tyle
Nie jesteś. Bardzo możliwe, że będziesz zmuszony wyłożyć 60zł na sensowne klocki jeśli masz w okolicy jakieś górki, ale to też niekoniecznie.
Jest też jakieś tam ryzyko, że przyda się wymiana całych hamulców, ale to koszt około stówki a prawdopodobnie wystarczy zmienić sam przód. Imho nie warte uwagi na ten moment.
Z osprzętem jedyne czego warto mocno unikać to Tourney. To są już elementy najniższej klasy. Na
@Adziorroo: faktycznie, nie spojrzałem
@Adziorroo: v3 i v4 to chyba nie oznaczenia starszy/nowszy a v4 jest po prostu lepsza, tak jak Kross oznacza swoje modele w ramach jednej linii 1.0 2.0 itd