Aktywne Wpisy
Kalosz667 +74
#nieruchomosci #demografia
Wykopki: dziś 300k to gówno nie pieniądz, bez 800k a najlepiej miliona nawet nie myśl o własnym mieszkaniu, demografia przez to upadnie
Tymczasem każde miasto 20k-100k mieszkańców w Polsce:
Wykopki: dziś 300k to gówno nie pieniądz, bez 800k a najlepiej miliona nawet nie myśl o własnym mieszkaniu, demografia przez to upadnie
Tymczasem każde miasto 20k-100k mieszkańców w Polsce:
PodniebnyMurzyn +318
Wykopki: BETONOZAA!! WSZYSTKO ZABUDOWANE!! PATODEWELOPERKA WSZEDZIE!11 BLOK PRZY BLOKU!!
Też wykopki: DLACZEGO NIKT NIC NIE ROBI Z RODZINNYMI OGRODKAMI DZIALKOWYMI? ZABUDOWAC W 50% BUDYNKAMI
https://wykop.pl/wpis/75064595/nieruchomosci-warszawa-przemysleniazdupy-czemu-nik
#wykopfejs #bekazpodludzi #nieruchomosci
Też wykopki: DLACZEGO NIKT NIC NIE ROBI Z RODZINNYMI OGRODKAMI DZIALKOWYMI? ZABUDOWAC W 50% BUDYNKAMI
https://wykop.pl/wpis/75064595/nieruchomosci-warszawa-przemysleniazdupy-czemu-nik
#wykopfejs #bekazpodludzi #nieruchomosci
Drugie pytanie. Jak oceniacie wpływ na dojazdy oddania lada miesiąc Mostu Południowego i POW (Południowa Obwodnica Warszawy) do użytku? Czy to odkorkuje Wał Miedzeszyński i Trakt Lubelski tak, że most Siekierkowski będzie Ok? Lub z osiedli na lewo od stacji PKP w dzielnicy Wawer można by było od razu wjechac na POW (ekspresówka S2) mignąć do Węzła Puławska. Po drodze będzie tylko jeden Węzeł na Wilanowie, więc można niemalże non stop gazować aż do zjazdu na Puławską.
Trzecie pytanie. W studium dzielnicy Wawer jest planowana budowaTrasy Olszynki Grochowskiej (TOG), ale nie będzie miała węzła z POW. To niby ma odciążyć Wał Miedzeszyński i Trakt Lubelski. Nie wiadomo kiedy zostałaby budowana i oddana do użytku. Do tego dochodzi równoległa do TOG tzw. Trasa Nowo Bora Komorowskiego, ale ta jest ostatnia w planach o też bez węzła z POW.
Z chęcią poczytam Wasze wypowiedzi, bo jestem na etapie badania lokalizacji do zamieszkania na długie lata i zapuszczenia tam korzeni.
#wawer #warszawa #mieszkanie #dojazddopracy
PKP i później tramwaj
Dzięki za konkrety. Mam jeszcze kilka pytań.
Na jaką ulice lub do jakiego punktu charakterystycznego dojeżdżałeś na tym Mokotowie?
Ile zajmował dojazd i powrót w godzinach szczytu? Nawet uberem, bo to i tak to samo.
Gdzie były najczęściej korki?
Anin jest przy krajówce, którą od razu jedziesz Mostem Siekierkowskim plus zjazd, kilka zakrętów i jest się na miejscu. A ja bym musiał jeszcze dobić do tej krajówki i tutaj widzę problem.