Aktywne Wpisy
Adamfabiarz +17
Niska frekwencja w referendum wybitnie pokazuje ile jeszcze Polakom brakuje do np. Szwajcarów jeśli chodzi o przejmowanie się losami kraju oraz jeśli chodzi o zrozumienie clou demokracji. Nie da się być bardziej bezpośrednio demokratycznym, niż uczestnicząc w referendum. No ale ,,Nitras ze Szczerbą powiedzieli, aby nie głosować". Ech szkoda gadać.
#polityka #wybory #referendum #polska #szwajcaria
#polityka #wybory #referendum #polska #szwajcaria
#motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
Mam auto z 1.5TSI 150KM, według producenta norma jaką musi spełniać olej to VW504 00/VW507 00.
Szukam 5w30 i znajduję następujące, spełniające powyżej podane normy:
CASTROL EDGE TITANIUM FST LL 5W-30
MOTUL SPECIFIC 5W30
MILLERS OILS XF 5W30
TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W-30
Mobil 1 ESP 5W-30
Liqui Moly Top Tec 4200 Longlife III 5W-30
Valvoline SYNPOWER 5W30 XL-III C3 5W30
Ceny +/- są takie same. Nie ma
Mam auto z 1.5TSI 150KM, według producenta norma jaką musi spełniać olej to VW504 00/VW507 00.
Szukam 5w30 i znajduję następujące, spełniające powyżej podane normy:
CASTROL EDGE TITANIUM FST LL 5W-30
MOTUL SPECIFIC 5W30
MILLERS OILS XF 5W30
TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W-30
Mobil 1 ESP 5W-30
Liqui Moly Top Tec 4200 Longlife III 5W-30
Valvoline SYNPOWER 5W30 XL-III C3 5W30
Ceny +/- są takie same. Nie ma
@elf_pszeniczny: to chyba alfa, światła i tak nie działają (✌ ゚ ∀ ゚)☞
Idea walki z jazdą na światłach mijania w dzień (wprowadzona w 2007r o ile mnie pamięc nie myli) jest słuszna i stoi za tym stos argumentów. Gdyby ich nie było to zgoda, ale pożytku z tego nie ma i przynosi tylko szkodę.
@r5678: oooo mamy tu odważnego 16letniego konfederatę. Jak już za te kilka lat zrobisz sobie prawo jazdy i wsiądziesz pierwszy raz za kółko to może zrozumiesz po co jest
Zaczynając od statystyk, obowiązek ten nie przyczynił się do poprawy bezpieczeństwa, można sprawdzić sobie na stronie policja.pl gdzie są podawane statystyki w pdfach do pobrania, nie miało to żadnego wpływu.
Wspominam o tym, dlatego że głównym założeniem wprowadzenia tego przepisu była poprawa bezpieczeństwa.
Kolejnym argumentem są motocykliści którzy mieli obowiązek jazdy na światłach non stop. Dlaczego ? Dlatego aby się wyróżniali na tle aut osobowych. Obecnie są zlani
A tego PDFa pokaż bo coś ściemniasz.
„Daytime Running Lights, Final Report” TNO Human Factor."
@pwone: To prawda, dlatego warto się cieszyć z tego że chociaż w takiej sprawie mamy od Niemców więcej rigczu.
@pwone: przede wszystkim to wiadomo od razu czy w aucie jest kierowca - czyli czy auto się porusza lub też może się za chwilę poruszyć. To daje dużo większy komfort jazdy.
Na szybko, jakoś nie widać