Wpis z mikrobloga

@k3lt: MTB to wg mnie to za duże opory toczenia jak na 70% miasta w diecie.

Amortyzator też zbędny jak w cross'ie. IMHO.

Celowałbym w szose / gravel / cyklokrosowy rower - baranek z grubszą oponą 32/36c

Bedzie szybko, lekko i przez las też przejedziesz :)
No wlasnie nie wiem czy jestem gotowy na baranka


@k3lt: No to już kwestia gustu - ale chociaż podarowałym sobie amortyzatory.

Ja całe życie jeździłem na prostej/MTB - dopiero pare lat temu przesiadłem się na szosę i już do MTB z własnej woli bym chyba nie wrócił.

Wydaje mi się że baranek jest dużo wygodniejszy, a zawsze można geometrię troszkę "wyprostować" - dodać wyższy mostek, albo podniesioną kierownicę.

Ale wiadomo -
@k3lt: ja mam x force v3 czyli cross, nie robie duzych przebiegow ale przyjemnie mi sie jezdzi po asfalcie i czasem na zwirek tez zjade. Opony nie sa zbyt szerokie, na srodku bieznik prawie plaski, po bokach male zabki i jest uniwersalny rower w przyzwoitych pieniadzach. Pozycja dosc wyprostowana i jak dla mnie mogla by byc dluzsza rama jak w integralu zeby moc sie nieco polozyc przy szybszej jezdzie.
@k3lt: W tym budżecie to w sumie chyba trzeba brać co daja, Nie bedzie fajerwerków raczej - ale może faktycznie to weź ten Aero V3 ? juz lepiej chyba ciężko będzie .
@J-B-M: Ej no , bez żartów, chyba każda hybryda/szosa/miejski jest na sztywnym ?

@k3lt: obczaj to - chyba w tym budżecie już lepiej nie bedzie - wiem co napisałeś o tribanach ale tylko to znalazłem w Twojej półce cenowej.

TRIBAN100

MA też bardziej wygodną ramę - może więc warto zobaczyć.
Myśle że po mieście to bedzie idealne - a na cięższym terenie poprostu ciut zwolniisz :)

"Komfortowa geometria z wyższą
do 1500zł chyba nic lepszego od integral v3 nie znajdę. Praktycznie żadnych wyprzedaży nie ma, bo przez covida wyprzedaż zrobili po wyższych cenach ;). No i jeśli chcę coś innego to chyba trzeba czekać na nowe roczniki.
@Hiter: Mam zagwostkę, po dokladniejszym przyjrzeniu sie te modele X-Force rzeczywiscie wygladaja bardzo fajnie, Octalink na czym mi bardzo zalezy i v-brejki zamiast hydrauliki co jest dla mnie akurat plusem (preferuje mechaniczne rozwiazania), zastanawiam sie tylko czy nie poczekac na dostepnosc V4.. tylko czy jest sens doplacac te 200 zł. do Deorek bo wiekszych zmian tutaj nie widze - przy zalozeniu ze rower bedzie przeznaczony do jazdy rekreacyjnej..
@k3lt: wg mnie nie ma to większego sensu, ja bym się zastanowił nad droższą opcją gdyby miała wiecej lepszej jakości komponentów typu piasty. Bierz to co kosztuje tyle ile chcesz przeznaczyć na rower. Jak zaczniesz jeździć, a nie tylkk czytać specyfikację to nie będziesz myślał o tym czy masz alivio czy deore :p