Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Słuchajcie, naczytałem się wielu wpisów o wypaleniu zawodowym w #pracait #programowanie
Po jakim czasie u was do tego dochodziło? Mam dopiero 3 lata doświadczenia, jeśli chodzi o zarobki to nie jestem nawet połową #programista15k ale swoją pracę uwielbiam. Rozwiązuję sobie zagadki, analizuję problemy, tworzę rzeczy z których korzysta wiele osób. Spoko opcja, przyzwoite pieniądze, świetne warunki pracy, pracodawca głaszcze po głowie i można pracować zdalnie. Czemu dochodzi w takim razie do wypalenia zawodowego?
  • 16
@pieczony-ziemniaczek wypalenie zawodowe dotyczy wszystkich branż. Kwestia indywidualna, ale najczęściej widzę jednak ludzi, którzy nie potrafią wypoczywać tylko #!$%@? 12h dziennie. Na początku spoko, bo duża kasa wchodzi, ale po pewnym czasie zaczyna się nienawidzic wszystkiego, ludzie wkurzają jeszcze bardziej, a szef często gęsto mysli że taka ilość pracy jest standardem dla pracownika.

Mogą być też kwestie depresji czy zwyczajne znudzenie tematem, jeśli ktoś ma bardzo powtarzalną pracę.
Czemu dochodzi w takim razie do wypalenia zawodowego?


@pieczony-ziemniaczek:

1. niektórych to po prostu nie interesuje, są w pracy na 8 godzin, poszli dla kasy, ich praca nie różni się niczym od #!$%@? w fabryce jogurtu od 8 do 16, poza stawkami, stawki mają jakby #!$%@? w fabryce jogurtu w norwegii
2. niektórzy nie mają tego szczęścia i pracują w legacy, a np. są w takiej technologii, że nie ma perspektyw
@pieczony-ziemniaczek: U mnie po ośmiu latach. Dlaczego? Nie wiem. Zależy jaka firma i współpracownicy. Ja zasuwałem z pełnym zapałem 6 lat, miałem kumpla, z którym mogłem prowadzić inteligentne dysputy albo śmieszkować. Gość się zwolnił, jego obowiązki spadły na mnie. Dostałem solidną podwyżkę z tego tytułu ale wytrzymałem tylko dwa lata, z czego przez ostatni rok nie robiłem nic. Dlaczego? Brak możliwości dalszego rozwoju, klepanie ciągle tego samego i rozwiązywanie tych samych