Aktywne Wpisy
ish_waw +810
gracilis +63
Obserwuje sobie kacapską propagandę na wykopie i muszę napisać, że po wielu próbach udało jej się trafić w gusta wykopków. Mianowicie mnóstwo wpisów odwołuje się do treści "nie mam zamiaru walczyć za kraj który nic mi nie daje i tylko zabiera". Kontynuując punktem zaczepienia są p0lki, janusze wyzyskiwacze, mityczne wieloletnie kolejki na rezonans itd. Żeby mieć świadomość, jak bardzo jest to wycelowane w obrzydzenie polakom Polski trzeba pamiętać, że rosyjska propaganda nie
Wyszła mi ściana tekstu o niczym.
Obecnie ujeżdżam Forestera 2007 2.5 XT
- 230KM
- S-AWD
- Automat
- Prześwit
- Jak jest sprawny, to trzyma się ziemi jak rzep, banan na twarzy jest grany. Przyspiesza wystarczająco, aby wyprzedzić rowerzystę. Na ryby dowiezie bez problemu, w góry, w śniegu, w błocie.
Z zalet samochodu mogę powiedzieć, że wyremontowałem już prawie wszystko (silnik, zawieszenie, wadliwa elektronika). Nie ruszałem jeszcze turbo, bo nie było potrzeby, a obecnie remont skrzyni jest już szykowany. Także praktycznie nowy samochód, ale przez te wszystkie awarie boję się nim jechać gdzieś dalej, szczególnie z rodziną.
Zacząłem więc myśleć o alternatywie (a mam autyzm na punkcie Forestera, poza awaryjnością to idealne auto :P Jest idealnie pośrodku w każdej kategorii).
Czuję, że powinienem zlizingować coś ekonomicznego i bezpiecznego jak np. Corolla z ECVT, albo jakaś Kia na abonament, bo tania i też nowa — tak mówi rozsądek. Z drugiej strony myślę o powrocie do terenówki i tutaj całe na biało Pajero 4 - raz się przejechałem chwilkę, to bez "motylków" w sumie też. Ale też jest względnie uniwersalnym samochodem tak jak Forester. Jednak to też też Japonia, więc też zgnije w końcu :P
Myślałem też o XV, ale po przejażdżce trochę zwątpiłem. To, że będzie wolne wiedziałem już z parametrów. Jednak zaskoczył mnie czas reakcji na pedał gazu — po wciśnięciu czeka się sekundę albo dwie aż coś się zadzieje, to nie ma szans na włączenie się do ruchu przecież. Gdyby nie to, resztę by chyba nawet ścierpiał, bo w sumie przyjemnie się jeździło.
Jeździłem też Yaris i Corollą i w sumie fajne samochody. Ale Yaris wydaje się jednak mały dla rodziny 2+1. Corolla z kolei jest tak niska, że nie zaparkuję nawet u siebie pod blokiem. Rav 4 zbiera się fajnie, ale to z kolei kolos jest, a też nie potrzebuję takiego kloca.
Wsiadłem też na chwilę do Vitary i trochę daje biedą, słabe to, ale dałoby chyba przywyknąć. Napęd Allgrip jest, automat też... No ale reduktora brak, więc wciąż 100% SUV. NCAP mówi, że nie jest najgorzej z bezpieczeństwem także.
Nic nie jest idealne, wszystko kosztuje górę złota. Nie potrafię sobie poradzić z wyborem. Stał ktoś z was nad podobnym dylematem? Pomijając nawet pieniądze, jakie musiałbym wepchać w Forestera, wciąż bałbym się nim jechać gdzieś dalej...
#samochody #terenowe #offroad #subaru #forester #subaruxv #firstworldproblems #problemypierwszegoswiata #bezsensu #ijusctcant
@anonim1133: *Tak że
@jonasz787: @Kiersno: To co proponujecie mogło by mieć sens, ale to dodatkowo rozpycha budżet. A jakichś większych plusów nad Pajero nie widzę? A nawet mogę przypuszczać, że Pajero jest trochę lepszym wozidłem od LandCruisera?
Co do minusów, to pewnie jakieś by się znalazły, ale główny powód, dla którego wybrałbym LC, jest taki że to Toyota :D
Dodam, że nie jechałem jeszcze Pajerem, więc nie wypowiem się o komforcie, ale podobno jest głośno :P
Niestety za dobrego Land Cruisera trzeba zapłacić tyle co za 1,5 Pajero (czasem 2). Jeżeli mój budżet nie
@jonasz787: Nie jechałem ani długo, ani mega szybko. Ale było nawet znośnie z głośnością bym powiedział. Pozycja fajna wysoka, chociaż fotel trochę jak kanapa, w ogóle nie trzyma.
Sam takiego ujeżdżam z 2005 (w zasadzie ujeżdżałem, teraz żona) i raz było robione UPG+planowanie+rozrząd+regulacja zaworów za 2,5k, poza tym śmiga na LPG bez problemu.
2,5XT za to rzeczywiście nie cieszyły się opinią niezawodnych.
Jak wolisz więcej pod kopytem to jest jeszcze 3,6, ale nie w Europie :/
Przy płaskim aucie rezygnuję z tego co dobre w tak dużej mierze, że możę wtedy faktycznie lepiej jakąś hybrydę - komfort, ekonomia,
Komentarz usunięty przez moderatora