Wpis z mikrobloga

@saix: to mnie teraz dobiłeś... złożyłem po 1 stycznia, obiecywano mi na infolinii, ze dostane w tym tygodniu. Dzwonie po raz kolejny, to samo co napisales - brak info o kolejce.
@saix: Na początku postanowiliśmy informować o kolejce. Natomiast po pewnym czasie od tego odeszliśmy. Zrozumieliśmy, że nie jest to dobre rozwiązanie. Pytań o kolejkę każdego dnia przybywało. Z uwagi na rynkowe zawirowania bardzo dużo się obecnie zmienia i informacja, która może zostać przekazana dziś, jutro już może być nieaktualna. Dodatkowo może również okazać się tak, że np. trzecie lub piąte miejsce w kolejce może oznaczać długi czas oczekiwania.
W wypadku niektórych kart ciągle realizujemy rezerwacje z września, w innych rezerwacje grudniowe lub styczniowe. Wiele zależy od modelu karty graficznej. Robimy jednak wszystko, co w naszej mocy, aby bez względu na cenę zakupu (która obecnie jest dla nas wyższa niż cena, w jakiej sprzedajemy) pozyskać te karty i wysłać je naszym Klientom.
@morele_net: Dobra to już jest lekka kpina - mamy 17.07 a Wy nadal nie realizujecie zamówień z września?!
To istna kpina z Waszej strony - i nie zasłaniajcie się producentem - to na Waszym sklepie była możliwość złożenia zamówienia i to Wy sprzedaliście ponad 300 sztuk nie posiadając tyle...
@morele_net ja wszystko rozumiem... ale żebyście nadal nie zrealizowali zamówienia z września 2020 roku to jest to hit! Czas chyba dokończyć ten temat po takim czasie bo zero odpowiedzialności z Waszej strony... czas na konsekwencje