Aktywne Wpisy
oldsox +7
Witam
Powoli zbliza sie czas pozgenac sie ze swoim 23 letnim seatem leonem. Szukam wiec samochodu. Moze ktos cos doradzi by nie siedze w temacie motoryzacji. Kwota to do 100 tysi
Sytuacja:
Roczny przebieg 5 000 km( praca zdalna )
Rodzina 4 osoby
Wymagania:
Bezwaryjny albo chociaz prosty w obsludze naprawie
Na długie lata bo dla mnie to tylko konieczny wydatek
Nie suv( na samo miasto bez sensu)
Benzyna ( j.w)
Troche
Powoli zbliza sie czas pozgenac sie ze swoim 23 letnim seatem leonem. Szukam wiec samochodu. Moze ktos cos doradzi by nie siedze w temacie motoryzacji. Kwota to do 100 tysi
Sytuacja:
Roczny przebieg 5 000 km( praca zdalna )
Rodzina 4 osoby
Wymagania:
Bezwaryjny albo chociaz prosty w obsludze naprawie
Na długie lata bo dla mnie to tylko konieczny wydatek
Nie suv( na samo miasto bez sensu)
Benzyna ( j.w)
Troche
Smarek37 +577
Producenci metalu na rynkach są zawsze short, bo zabezpieczają swoje ceny, żeby w razie spadków ich produkcja zarobiła na kontrakcie zabezpieczającym na rynku. To pozwala zarządzać ryzykiem i bez stresu planować dostawy.
Nawet krótkotrwały wystrzał o kilkaset procent w górę mógłby doprowadzić do koniecznosci uzupełnienia depozytow zabezpieczających, na poziomie przekraczającym możliwosci danego producenta.
Także squeezowanie metali to już nie taka niewinna zabawa jak na gme.
Morgan by się wysypał, ale razem z nim prawdziwy biznes wydobywczy i przetwórczy dostałby strzała.
Oczywiscie można powiedzieć, że będą szortować w miarę wzrostu cen, jednak hedgigng producentów to nie jest spekulacja w daytradingu, tylko duże pozycje na odległych terminach wygasania. Nie otwiera się tego z palca w sekundę jak na metatraderze.
#gielda #finanse #gme #srebro #niepopularnaopinia