Chciałbym wspólnie ze znajomym stworzyć pewien projekt w unity. Czy jest jakaś opcja na współdzielenie projektu np na github? Czy nie ma takiej szansy i trzeba korzystać z innej platformy?
@Sparrowekk: Unity generuje sporo plików które zajmują sporo miejsca zwiększając rozmiar projektu nawet do kilkukrotności wagi assetów "wejściowych". I te wygenerowany pliki jest w stanie generować dla każdego developera na podstawie ustawień plików. Więc jak można coś generować to nie ma sensu tego pchać na repo, zwłaszcza jak by ci projekt z 500mb assetów miał zajmować 2GB na repo :)
@Sparrowekk: no można, działam na git, hg, perfoce, na wszystkim się da tylko trzeba wiedzieć które rzeczy zignorować (Library, Temp) a które są bardzo istotne(. meta) i jazda. No i warto włączyć large files. Gdzieś pomiędzy 10-50GB radze przejść na Perforce:)
@Sparrowekk: jak mały projekt to da radę, my mieliśmy z 500mb assetów i na początku problemy z tym co dać w .gitignore, ale potem bezproblemowo używaliśmy
Hej,
Chciałbym wspólnie ze znajomym stworzyć pewien projekt w unity. Czy jest jakaś opcja na współdzielenie projektu np na github? Czy nie ma takiej szansy i trzeba korzystać z innej platformy?
Jak nie to moze live-share nie wiem jak VS z Unity wspolgra ale moze pomoze.
Tylko trzeba w projekcie ustawić odpowiednie ustawienia (masz w linku) + plus oczywiście ściagasz narzędzie do łatwiejszego pushowania kodu np source tree i jedziesz z tematem. PS pamiętaj o pushowaniu .meta
@kywmn
Aż zerkne, dzięki
@LordFen
Kurde dzięki! A widziałem jakiś tutorial i gość nie wrzucał meta danych. Sprawdzę i mam.nadzieje że zadziała.
Gdzieś pomiędzy 10-50GB radze przejść na Perforce:)