Wpis z mikrobloga

@deptacz_gnoju: mam inny problem, nie przeszła płatność z banku (bank wini aplikację bo nie dostał żadnej próby zapłaty z mojej karty) tak samo jak Orlen Pay (wg niego nie zapłaciłem mimo iż na telefonie uzyskałem komunikat "Płatność przetworzona, dziękujemy za transakcję". Na stacji przy następnym tankowaniu zrobili ze mnie złodzieja, mieli wszystkie moje dane podane przy rejestracji aplikacji. Ze strony Orlen Pay nikt sie ze mną nie kontaktował (a dane zostały
@deptacz_gnoju: @PanKracy582: 7. Dane osobowe Użytkownika mogą być ujawniane przez PKN ORLEN podmiotom z nim
współpracującym (odbiorcom), w szczególności franczyzobiorcom ORLEN, podmiotom
świadczącym usługi akceptacji i rozliczaczania transakcja bezgotówkowych, fakturowania,
rozliczania należności, doręczania korespondencji i przesyłek, prawne, windykacyjne, archiwizacji,
dostawcom usług IT. Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji
dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie
udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie
@sunkillmoon: to nie problem, zapłać i po problemie. Roszczenie stacji jest zasadne, a dane pozyskali najwidoczniej z rejestru pokazdów na podstawie uzasadnionego interesu. Po transakcji jeszcze przychodzi sms i faktura mejlem. Jeśli tego nie dostałeś, to w Twoim interesie jest pokrycie należności.
@sunkillmoon: stacje nie mają wglądu w dane osobowe. W przypadku nie udane płatności w aplikacji następuje kontakt z infolinią i oni już się z klientem kontaktują. W tym przypadku może ktoś już Cię znał i tak metodą okrężna ustalono dane
@zimny_kalafior: kontakt przez infolinię nastąpił dopiero jak mnie wzięli na dywanik na stacji (gdzie byli od krok kontaktu z policją bo minęły ponad 2 tygodnie od mojego tankowania). Orlen Pay nie chciał się ze mną skontaktować bo wg nich nie robiłem transakcji aplikacją i mieli #!$%@?. Dopiero jak stanowczo im uświadomiłem, że nie zapłacę im gotówką skoro płaciłem apką to zmusili Pay do napisania maila do mnie.
@sunkillmoon: dziwne. Jak szczytasz kod z dystrybutora to już maja Cię w systemie wiec kontakt z Tobą to chwila dla infolinii(Stosowane wielokrotnie ). Wg. Mnie nie zgłosili tego i czekali aż wrócisz. A straszenie policja to można między bajki włożyć po 2 tygodniach. Sprawę można było załatwić w 30 minut po Twoim dojechaniu.
@zimny_kalafior: stąd ten cały mój wpis bo skoro zgłosili to do Orlen Pay to od razu Orlen pay powinien do mnei zadzwonić w ten sam dzień. Wygląda na to, że mają jakąś swoją bazę danych albo dostali nielegalnie od kogoś wyżej. A babka z infolinii zadzwoniła do mnie jakiś miesiąc po incydencie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sunkillmoon: a to standard w ich apce. U mnie często zacina się w drugą stronę, mieli i przetwarza płatność w nieskończoność. Jak dostaję info z apki banku, że płatność na rzecz orlenu wyszła to ubijam Orlen Pay i jadę do domu