Wpis z mikrobloga

Siema, chcę oddać Fife i pada z dropu 04.02 do MediaExpert i normalnie załatwiłbym to w sklepie jak większość osób tutaj, niestety problem jest taki, że dosłownie dzisiaj dostałem kwarantannę konorawirusową, a nie zdążyłem tego wcześniej załatwić. Czy wie ktoś jak to zrobić przez internet? Przy wypełnianiu formularza zwrotu internetowego mogę wybrać na zwrot tylko konsole w cenie 2299 (czyli jakbym nawet z konsolą nie mógł zwrócić tych rzeczy), a jeśli wybiorę opcję "mojego zamówienia nie ma na liście" i podam nr. zamówienia, to wyskakuje informacja, że numer jest błędny. Spotkał się ktoś już z czymś takim? Dzwoniłem do MediaExpert i konsultant powiedział mi, że nie mogę oddać osobno bo to zestaw - powiedziałem, że jest osobno na fakturze + masa ludzi z tego samego dnia już zwróciła, więc czemu traktują klientów wybiórczo, przełączył mnie na dział zwrotów i reklamacji i tam pani powiedziała mi, że nie ma problemu, proszę tylko podać nr. zamówienia w formularzu zwrotu, czyli dokładnie to czego nie mogę zrobić, bo wyskakuje błąd.
#ps5
  • 11