Aktywne Wpisy
PodniebnyMurzyn +144
Jestem tak stary, że pamiętam, że kiedyś nie było kart w przeglądarce i każda nowa strona otwierała się w osobnym oknie
Drzamich +72
Grał tu ktoś w OGame? Dla mnie to był hit - gra to były głownie tabelki, a jakie przy tym były emocje. To były czasy gdy dostęp do internetu był tylko z komputera (nie było telefonów z internetem a jeśli były to bardzo mało popularne i drogie), więc trzeba było wszystko dokładnie planować żeby np. być w domu kiedy wróci flota. Do dziś pamiętam jak wyjeżdżałem na wakacje i flota wracała mi
Próbuje zebrać koledze paczkę tutoriali, które będą swoistym wstępem do gamedevu w #unity . Ogarnia programowanie, bo tworzy se aplikacje w UWP w c#, ale jak mu pokazałem UI Unity to się z lekka załamał
Podajcie tutki z których sami korzystaliście, korzystacie, zapłacę plusem lub dwoma.
To co sam kiedyś podawałem :
https://www.wykop.pl/wpis/35356263/siemka-jako-ze-coraz-wiecej-amatorow-pcha-sie-do-z/
Podlinkowałem, ale może znalazło się coś nowego, bo jak zauważyłem że polecałem tutorial od Brackeys odnośnie gry 2D który teraz ma 7 lat i jest na wersji 4.3 to się momentalnie poczułem staro xD
skoro C# to z górki,
- Interfejs i okienka(scene, view inspector itp)
- Zacząłbym od podstaw 3D i scen i prefabów( transfrom, rotation scale, układy współrzędnych )
- potem komponenty i assety podstawowe(mesh, renderer, texture)
- potem trochę kodowania( Awake,Start, Update)
- potem wybrał sobie pomysł żeby coś zrealizować i zgłębiać odpowiednie systemy ( np UI, cinemachine itp) i używał google