Wpis z mikrobloga

@MisPluszowyZWadaWymowy: Vince'a szanuje, wiec elo. Możliwe, że jestem mniej/niewrażliwy na te efekty, bo generalnie ich nie zauważałem - VRR się przydawał w Valhalli i jak grałem na XSX to nie widziałem "rwania" - nie wiem jak często framerate spadał natomiast, ponieważ w Samsungach nie można (albo nie umiem) ustawić na stałe by TV pokazywał obecne odświeżanie, więc tylko kilka razy mi mignęło, że konsola gubiła klatki i TV się dostosowywał. Niestety,
  • Odpowiedz
@rowerek404: generalnie rwania nie powinno być bo gry zawsze na konsolach używały Vsynca. Jak teraz zabierają Vsync bo jest VRR i nie dają opcji przełączenia to się chyba z dupami na łby pozamieniali. A co do telewizorów Sony to liczę na to że zajęło im tyle czasu w XH90 bo chcą go porządnie zaimplementować ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie wierzę w to ale zobaczymy.
  • Odpowiedz
@rowerek404: i tylko Samsungi, potem jeszcze dolaczylo LG. Sony zawsze skupia sie w tv na ogladaniu filmow, oferuja jak najlepsza jakosc obrazu i processing w swoich topowych modelach, ale z racji tego ze wola doskonalic swoje algorytmy niechetnie zmieniaja hardware, nie maja tez tyle kasy co te 2 firmy na r&d, LG opracowalo wlasny hw pod hdmi 2.1.
Po prostu nie wszystko w tv kreci sie wokol grania, wiekszosc producentow VRR
  • Odpowiedz