Wpis z mikrobloga

@korbagames: jak to jest ze ludzie wpadają na pomysł zrobienia takiej gry a nie idą w coś tradycyjnego. Jakaś symulacja ekonomiczna życia albo biznesu w normalnych realiach lub klony settelersow czy innych Gierek z lat 90. Transport tyccony albo inne cuda.
Czasy się zmieniły i zrobienie symulatora prowadzenia firmy, studia, sklepu itp. Coś co wciąga ale i odpręża. Daje obraz świata i pozwala przeżyć to na co nie miało się odwagi
@Badyl69: jeżeli pytasz o to dlaczego robimy akurat taką grę, to jest to wypadkowa kilku czynników. Chcieliśmy żeby nasza pierwsza wspólna gra nie była skomplikowana od strony produkcji, tak żeby można było ją ukończyć w małym zespole dość szybko. Wtedy zainspirowaliśmy się historią Wicusia Marynarza, co podsunęło pomysł, żeby zrobić grę w stylu Papers, please - cechą wspólną jest symulacja niszowego zawodu, gdzie wszystko odbywa się wokół miejsca pracy gracza. Dodaliśmy