Wpis z mikrobloga

@Tonari_Totoro: Zastanowił mnie fakt bo chciałem oddać do pewnego polecanego mechanika ale usłyszałem 700 zł robota i części. Na pytanie dlaczego? Usłyszałem, że trzeba wymienić ten rozrząd pompę wody itp oraz go ustawić. Niby że ten silnik posiada wówczas jakieś elementy wymiennie (po lewej jest rozrząd, po prawej wspomniane „elementy”). Zastanawia mnie fakt tak podbitej ceny bo ewidentnie liczy sobie za coś więcej... jutro będę dzwonić i dopytywać o szczegóły, mianowicie
@Tonari_Totoro: Zadzwonię, dopytam. Co nie zmienia faktu, że mam zagwozdkę co do cen tychże rozrządów. Do swojej octavia iii 2.0 tdi dałem 700 za robotę, a byłem przekonany że w starszych autach a szczególnie takich masówkach jak VW T4 będzie to groszowa sprawa
@GumaCS2: ja zawsze robię tak, że części załatwiam sam a mechanikowi place tylko za robociznę. Zawsze wychodzi taniej niż biorąc części od mechanika. Części kupuje na Giszowcu na karliczka.
@breskali: właśnie części u mechanika zawsze mam w dobrej cenie. Ale widzę że coś za robociznę ostatnio chce dużo więcej. Ale może to zwykle nieporozumienie, mam nadzieje że jutro się dowiem
@breskali: 700 zł robocizna za wymianę rozrządu, jak pisałem w pierwszym poście. Mówił coś o lewej i prawej stronie silnika pod tymi pokrywami. A co do części to jeszcze się nie zdecydowałem które, ale do tej pory w samochodach montowałem continental
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@GumaCS2: może chodzi dodatkowo o napęd pompy wtryskowej? Mam ten silnik w A6C4 i tam sam rozrząd jest od przodu, a napęd pompy od strony grodzi. Jednak nie jest to jakaś ciężka wymiana i jakoś około 800zl z częściami płaciłem, ale to było z 4 lata temu.
@Tonari_Totoro: @breskali: @galencjusz: Ok. Już wiem więcej, okazuje się że również na 100% będzie wymagane ustawienie fabrycznego kąta dla tego rozrządu. Oprócz tego, jak już było wspomniane trzeba dojść do tego z dwóch stron silnika. Także 350/450 można liczyć za sama wymianę rozrządu ale ustawienie kąta tego dziadostwa to jest koszt 150/250 zł....