Wpis z mikrobloga

Pole mrufkowe w końcu nabiera kształtów.
Przez około 6 miesięcy nie tknąłem kodu bo zajmowałem się innymi rzeczami(choćby Czkawką), ale teraz zbieram 4 litery i myślę, że do końca miesiące uda mi się stworzyć pierwszą "grywalną" wersję.

Jak widać na obrazku, to jestem marnym grafikiem.
W między czasie
- Dodanie prostego menu do gry
- Zaznaczanie budynków/mrówek(tylko pojedyncze i to się nie zmieni)
- Dodanie kilku modeli budynków - Jabłko(Farma), Piramida(Mrowisko), Drzewo(Tartak)
- Dodawanie/usuwanie budynków z pola
- Bardzo prosty model obsługi końca tury
- Ruch kamery za pomocą WASD
- Dodanie shadera wody
- Zmiana koloru jednego Hexa z ciemno brązowego na fioletowy(raczej będę musiał zmienić go na jakiś inny) bo zbyt bardzo wtapiał się w tło

#polemrowkowe #godot #gamedev
Pobierz
źródło: comment_1618125870AuDRRPLmXNpzGPzsgoeLpv.jpg