Wpis z mikrobloga

Jednym z protocrossoverów był produkowany w latach 2000-2003 Renault Scenic RX4.

Napęd na tylną oś był dołączany przez sprzęgło wiskotyczne w przypadku poślizgu kół przednich. Prześwit to 21 cm, czyli sporo, jak na minivana (I tutaj taka mała dygresja - minivany praktycznie wymarły tak jak coupe. Teraz funkcję dużego samochodu rodzinnego pełnią SUVy i crossovery - zapraszam do dyskusji). Auto od dołu obłożone jest plastikowymi wstawkami zabezpieczającymi przed kamieniami i szutrem. W połączeniu z wysokim zawieszeniem oraz niedzisiejszą bryłą, samochód od razu przyciąga wzrok i niebawem pewnie będzie pożądanym youngtimerem, o ile już nim nie jest.

Koło zapasowe powędrowało na tylną klapę, która otwiera się na bok, jedynie szyba wędruje do góry.

Dostępne silniki to benzyna 2.0 138KM oraz diesel 1.9 102KM

#rzetelnafura
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #renault
DerMirker - Jednym z protocrossoverów był produkowany w latach 2000-2003 Renault Scen...

źródło: comment_1619593981AC3KGik5DX6wnv6JsZ8j0O.jpg

Pobierz
  • 92
  • Odpowiedz
@DerMirker Raczej nie ma z czym dyskutować. SUVizacja rynku może tylko postępować. Minivany umarły, coupe przekształcają się w SUVy coupe. Sedany albo znikają albo coupeizują się w różne "grancoupe" czyli tak naprawdę sedany z bardziej spadzistą linią dachu. Najzwyklejsze miejskie hatchbacki powoli zmieniają się w crossovery różnej maści. Jakieś pojedyncze abominacje SUVow cabrio też się przewijają.

Wydaje się że jezeli trend się utrzyma, to właściwie każdy segment zamieni się w jakiegoś rodzaju
  • Odpowiedz
@Crow7422: Ciekawe bo rynek mówi inaczej :) Ceny powoli juz idą w górę. To nie jest auto wyprodukowane na jakąś masowa skalę.

@pan_warell: 3 drzwiowe coupe w markach premium się jeszcze trafi. W tych normalnych praktycznie nie masz do wyboru.
@DerMirker: Niestety czasy 3 drzwiowych aut jak Scirocco, Megane Coupe czy Opla Astry w Coupe przeminęły.
  • Odpowiedz
samochód od razu przyciąga wzrok i niebawem pewnie będzie pożądanym youngtimerem, o ile już nim nie jest.


@DerMirker: nie, a przynajmniej nie w Polsce, bo
a)motoautyści z jutuba mają go w poważaniu
b)nie był produkowany/montowany/składany/powiewem zachodniej cywilizacji w Polsce, a wiadomo że to daje +10 do bycia janktajmerem
c)jest francózem a w Polsce auta z Francji nie cieszą się uznaniem


d)jest za młody na janktajmera (21 lat - niektórzy mają i
  • Odpowiedz
@DerMirker: zastanawiam się jak działało to załączanie napędu na tylnią oś, bo jeżeli na śniegu skręcasz koła i dajesz gaz przez co zrywa ci trakcję przez co suniesz do przodu jak cegła a wtedy wchodzi do gry jeszcze tył który jeszcze bardziej cię pcha do przodu to wesoło xD
  • Odpowiedz
Eh, mam więcej miejsca w środku w Espace IV niż w jakimś SUV co z zewnątrz jest znacznie większy. A scenic fajniutki, jeździłbym!
  • Odpowiedz
  • 2
@SzubiDubiDu na śniegu próbowałem tylko pod górkę i w momencie załączenia tyłu jest szarpnięcie. Ogólnie auto zachowuje się niestety bardziej nerwowo. Ale za to spalanie nie jest zwiększone i mniejsze zużycie wszelakich przekładni i reduktorów. Co do sytuacji, która opisałes w komentarzu. Zimą albo na mokrym przetestuję i zdam relacje ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz