Aktywne Wpisy
Femme-nie-Fatale +11
takiMirek29 +6
Warto #!$%@?ć za kasą kosztem braku czasu wolnego? Ile można tak wytrzymać? Ktoś zjechał psychicznie po dłuższym czasie intensywnej pracy i teraz żałuje? Albo ktoś robil OE i nie siadły mu godziny pracy i z czasem się wypalił?
Skąd się bierze taka chęć do szybkiego dorobienia się po trupach?
30lvl here
#programista15k #pracait #pracbaza
Skąd się bierze taka chęć do szybkiego dorobienia się po trupach?
30lvl here
#programista15k #pracait #pracbaza
Na YT co prawda są filmiki, ale bez tłumaczenia, wyjaśniania co do czego służy itp. Ciężko z takich filmików czerpać kompleksową wiedzę ¯\_(ツ)_/¯
#projektowanie3d #projektowanie #cad
(https://helion.pl/ksiazki/catia-v5-sztuka-modelowania-powierzchniowego-andrzej-welyczko,catv5m.htm#format/d)
Filmikami z yt się nie sugeruj bo o ile pamiętam to wszelkie modelowania karoserii itd. polegają tam na tworzeniu splajnów i potem wypełnianiu ich opcją Fill. A niestety obu tych opcji powinno się unikać bo nie ma większej kontroli co do ich geometrii.
Inna sprawa że
Komentarz usunięty przez autora
@ZjemCiBuraki: w automotive bardzo dużo się robi w GSD, jeśli mowa o plastikach to myślę, że około 70% w GSD i z 30% w part. Zależy od części ale czasem zrobienie B-Side nie idzie tak gładko, żeby tylko zrobić thickness w part design i zrobione. Nie robią tego tylko hindusi ;) Mam wrażenie, że
@BojackHorseman: To mniej więcej do jakiego poziomu ograniczyć naukę Catii? W wielu ofertach pracy w wymaganiach jest znajomość GSD.
Komentarz usunięty przez autora
Cóż powiedziałbym to zależy od oferty i elementów. Zakładając plastiki znajomość większość przycisków z toolbarów Wireframe, Surfaces i Operations + draft analysis. Przydałoby się, żebyś też poćwiczył operacje Boolowskie w szczególności trim i close surface. Na start myślę, że wystarczy. Jeśli blachy to np. rozumienie działania