Wpis z mikrobloga

@Paczelokinka: tak. Ale chyba część ludzi ma jakieś przesadzone wyobrażenie tej czynności. Podchodzę, otwieram kosz, przeglądam czy coś się nadaje do jedzenia i to zabieram.kosze to nie te duże kontenery, tylko te mniejsze (coś takiego w jakim mieszkał Oskar z ulicy sezamkowej) Nie wskakuje do środka, nie wywalam wszystkich śmieci na zewnątrz. :-) śmieci są posegregowane. Osobno bio, osobno pieczywo, osobno inne odpady. Najczyściej jest w workach z pieczywem (chleby w
@Pakulsky Takich wyprzedaży przed zamknięciem sklepu prawie nikt nie robi, bo każdy czekałby tylko na zamknięcie i kupował taniej. A sklep też musi zarobić. Co do samych owoców i warzyw, generalnie jedzenia.. jestem kierowcą śmieciarki i obsługuję wiele najpopularniejszych sieci sklepów w Polsce. Oj, setki ton tego jest. I bardzo często mega dużo drogich słodyczy dobrą datą odłożone obok specjalnie dla nas. ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Pakulsky Z jednej strony jest marnotrawienie produktów spożywczych, z drugiej jest ich tak ogromna nadprodukcja, że w korelacji z utratą ich przez wyrzucenie całości na śmieci, nie wygląda to strasznie. Ale wiadomo, że nie jest to miły widok. W każdym bądź razie najlepsze znaleziska to zawsze były proszki do prania, drogie słodycze, elektronika.. no, wszystko. Jakby człowiek chciał bawić się w to na 100%, byłby w stanie zarobić na tym i parę
@FurTemporis
@Pakulsky więc tak. Takie wyprzedaże są coraz popularniejsze, a w krajach zachodu są już całkowicie normalne. Nie jest prawdą, że organizowanie takich wyprzedaży sprawia, że ludzie czekają aż wybije godzina X. Pierwsze lepsze przykłady:
- Netto ma kosz z produktami prawie przeterminowanymi
- Auchan ma taką półkę
- Lidl ometkowuje poszczególne produkty, a pieczywo sprzedaje taniej po 21 o 50% (zdaje się, że słone przekąski), a także ometkowuje następnego dnia rano