Wpis z mikrobloga

Mireczki, 11.06 chciałem kupić Affinity Designer poprzez płatność kartą, akceptowałem w aplikacji i nic. Nie mam żadnych środków zablokowanych, na koncie affinity też nie mam nic, żadnego zamówienia. Jakiś błąd się wkradł, czy środki dopiero pobiorą, bo nie wiem czy czekać, czy kupić drugi raz.

PS Po zakupie strona mi się nie przeładowała, może to, dlatego tak się stało?

#grafika #informatyka
  • 18
@Jurand_ze_Spychowa: Wyłącz Adbolck bądź jego odpowiednik dla tej domeny i/lub sprawdź inną przeglądarke. Jaka płatność, kartą u nich czy jakaś bramka płatności? Jeśli twój bank wymaga jakiegoś dodatkowego kroku to na tym etapie sie może sypać - ostatnio taki syf wykryłem w Idea Bank bo chyba nie rozwijają tam już nic z racji nacjonalizacji która ich dosięgnęła.
@Entroop: Kupuję na stronie producenta, następnie wyskakuje mi okienko logowania do pko, loguje potem potwierdzam apką i przekierowuje mnie i pokazuje się biała strona. Przeglądarka FF, ale sprawdzę na czymś innym. Mam nadzieję, że nie obciążą mnie później, choć nie widzę blokady środków żadnych.

Na czystym chromium bez żadnych dodatków też to samo, więc myślę, że to wina banku.

@EkspertPKO Może Wy coś poradzicie w tej sprawie ( ͡° ͜
JurandzeSpychowa - @Entroop: Kupuję na stronie producenta, następnie wyskakuje mi oki...

źródło: comment_1623601587SIB6kkOZz0XPyab2N5mSE1.jpg

Pobierz
@milov: @Jurand_ze_Spychowa: Coś czuje że trzeba by mieć odpalony zalogowany bank w osobnej karcie w przeglądarce - a przynajmniej zalogować sie tam wtedy gdy teoretycznie ten niby potwierdzający komunikat wyskoczy.

Dokładnie taki problem w ubiegłym tygodniu zauważyłem z Revolutem przy próbach doładowania go Idea Bankiem. Jakby w aplikacji mobilnej nie potrafiło przejść do następnego innego kroku z autoryzacją bo "przeglądarka" w apce nie wyświetlała dodatkowego widoku z banku
@Entroop: @milov: Dzwoniłem dzisiaj na infolinię banku, pani w słuchawce powiedziała, że moje płatności nie zostały zarejestrowane, czyli tak jakby Affinity nie zwróciło się z prośbą o blokadę środków. Albo zostaje mi kontakt ze działem wsparcia Affinity albo szukać u nas pośrednika klucza.
@Jurand_ze_Spychowa: To jest identyczna sytuacja jaką miałem z doładowaniem Revolut kartą z Idea Bank, oni coś spaprali ostatnio i to widocznie dotyczy wręcz nie tylko tego mojego znacjonalizowanego banku.

Działaj bo co jak co ale Affinity to jest sztos! Korzystam na full z Designer i Photo od kiedy tylko pojawiła się beta na Windowsa, tuż po premierze kupiłem za ok 300zł obie te apki i mam do dziś aktualizowane, staram sie