Aktywne Wpisy
Poniedziałek rano. Niechaj energii na resztę tygodnia doda wam widok sensualnej Anki ocierającej się o Alvaro 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
#bachata #lewandowski #lewandowska #p0lka
#bachata #lewandowski #lewandowska #p0lka
Gran +231
2 lata w trzeźwości, polecam każdemu nawet osobom zdrowym :)
Sztywny dach chowany automatycznie do bagażnika miał swoje gorące pięć minut popularności w pierwszej dekadzie XXI wieku. W niniejszym cyklu przyjrzymy się paru charakterystycznym autkom tamtych już nie tak bliskich lat, które są ciekawą opcją na futuretimera, czy jak się tam zwie auta z potencjałem na klasyka.
W dzisiejszym odcinku jeden z rzadszych Focusów, które zobaczysz na drodze, prędzej pewnie się napatoczy ST i RS niż CC. Focus drugiej generacji oferował możliwość otwarcia dachu przyciskiem w latach 2006-2011, w tym czasie przeszedł jeden lifting, poznać można to po lampach przednich (na zdjęciu jest przedlift). Auto było bogato wyposażone: skóry, tempomat, felgi siedemnastki, podgrzewane fotele, czujniki parkowania. Miało duży bagażnik, ze złożonym dachem aż 534 litry.
Dostępny z silnikami benzynowymi 1.6 100 KM oraz 2.0 145 KM oraz jednym dieslem, ale kogo to obchodzi. Chyba bym się wściekł, powoli tocząc się z otwartym dachem po ładnej okolicy, a pod maską słyszał klekleklekleklekot, zagłuszający odbiór Nightride.FM z sześciu głośników.
Zaprojektowany i wykonany przez słynnego Pininfarinę od Ferrari.
35 sztuk wisi na olx, cena za ładny egzemplarz ~ 20 tys zł. Kupować, cruisować, zachowywać dla potomych, by pamięć o tym nadwoziu nie zniknęła wśród młodych
#rzetelnafura -> za tydzień kolejny CC
#samochody #motoryzacja #carspotting #ford
Ale ogólnie twardy dach jest dość problematyczny stylistycznie jeżeli chodzi o linię boczna samochodu przy zamkniętym dachu. Im krótszy wóz tym gorzej.
miałam CC i świetne auto