Wpis z mikrobloga

@Boss86: się ciesz że ktoś wymyślił taka złączkę kiedyś ręcznie trzeba było robić i lutować. Złączka zrobisz w parę sekund ściągnie izolacji z założonego kabla dopasowanie drugiego i lutowanie a potem izolacja to z20-30 min na jeden kabel.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Boss86: Sam robiłem część przewodów na tym i nawet w kilku przypadkach nie ściągałem izolacji, raczej ciężko tym przeciąć, bo na środku jest szczelina na żyłki w przewodzie.
A co to za auto ? Kiedyś to można było sie wpiąć w wiązkę auta i tyle. Teraz w nowszych autach trzeba dokupic moduł CAN i z niego wychodzą kable na przyczepkę. Takie wpięcie na chłopski rozum moze uszkodzić Ci instalacje
A co to za auto ? Kiedyś to można było sie wpiąć w wiązkę auta i tyle. Teraz w nowszych autach trzeba dokupic moduł CAN i z niego wychodzą kable na przyczepkę. Takie wpięcie na chłopski rozum moze uszkodzić Ci instalacje
@Boss86: Cześć, jak to Octavia I to powinno być tak samo jak w reszcie volkswagenowej ferajny - z tyłu po lewej (za welurem :) ) będziesz miał moduł i tam będzie normalnie gniazdo do wpięcia wiązki dedykowanej. warto się zainteresować bo nie trzeba drutować. Ja do Bory sedan za wiązkę zapłaciłem 100 zł za nówkę, a używkę kupiłem za 50 (okazało się że z Bory kombi).

ostatnio w Clio montowałem hak
@Kamil10445: moduł będzie tylko jeśli pierwszy właściciel kupił "pakiet przygotowania instalacji pod hak". W innym przypadku potrzebujesz zewnętrzny, uniwersalny moduł. Choć w Octavii I can jeszcze nie był rozwinięty na tyle, by diagnozować przepalone żarówki.