Wpis z mikrobloga

@NoNameNoIdeaNoLife: Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale na jednym obiekcie nie wykona ci się OnTriggerEnter i OnCollisionEnter. Wywoła się jedno, albo drugie.

Chyba, że logika ma działać tak, że obiekt "car" uderzając w coś ma zmienić zachowanie tego obiektu i wtedy jak inny obiekt wywoła OnTriggerEnter to level się zakończy.

Zakładam jednak, że chcesz, żeby "car" przejeżdżając przez linie kończył level, to po prostu zrób to sprawdzenie
z OnCollisionEnter w OnTriggerEnter
@zibizz1: No ale jeżeli on korzysta z fizyki i jego obiekt musi sie odbić od bandy czy czegoś tam? przecież jak skorzysta tylko z ontrigger to obiekt będzie przelatywał przez przeszkody i fizyka odbicia nie zadziała.
@tlustywalec: Nie wiem co on tam ma w grze, ja tylko mu napisałem, że jest taka możliwość. Domyślam się, że jak ma auto to pewnie korzysta z fizyki i chce się odbijać od przeszkód itp ale jak mija checkpointy lub metę, z ktorymi nie chce się zderzyć to przejezdza przez te obiekty, ale chce mieć jakieś zdarzenie zarejestrowane i oczywiście mogłby wtedy trigery zamontować na checkpointach, przecież jest wiele możliwości zaimplementowania