Aktywne Wpisy
DrFaithless +32
Od 34 minut 30tka na karku. Boże drogi, kiedy to minęło, przecież jak wczoraj pamiętam, gdy na przerwie w gimbazie paliliśmy szlugi za kioskiem i kombinowaliśmy jak tu ogarnąć alko na weekend xd
phaxi +57
nie reguluj monitora
Atrybuty specjalne już zrobione, teraz będzie trzeba je jakoś zbalansować żeby nie przyszedł jakiś cwaniak poziomu 1 w zbroi z odpornością na każdy żywioł i nie wysolował raidowego bossa.
Musiałem też zaprojektować jakkolwiek wygląd opisu przedmiotu bo nie dało się patrzeć na itemki z większą ilością atrybutów w poprzedniej wersji.
System atrybutów wyszedł elastyczny, więc mogą już robić co mi się podoba bez potrzeby modyfikowania ich. Odbijanie obrażeń, nieśmiertelność, losowe komentarze, interweniowanie w walkę, eventy, zamienienie każdego przedmiotu gracza w bochenek chleba, cokolwiek.
Teraz będę skupiał się na aktywnościach związanych z walką.
Gracz wyruszający na przygodę będzie miał do wyboru:
Eksploracja: Najprostsze wyzwanie, gracz może wyruszyć do wybranego przez siebie miejsca w celu poszukiwania minerałów lub walki.
Misje: Wyzwanie gdzie cel i nagroda jest z góry określona.
Dungeony: Trudniejsze walki, zazwyczaj z wieloma przeciwnikami. Loot jest również lepszy.
Raidy: Najtrudniejszy wariant, na końcu walczy się z bossem. Aby przejść gracz będzie musiał być kozakiem i fanatykiem alchemii, całe bagi #!$%@? potkami.
Jeśli macie jakieś sugestie to z chęcią przeczytam.
ps atrybuty widoczne na screenshocie są testowe i nie będzię leczenia 400% maks życia za każdego przeciwnika, zrobiłem sobie taki żeby mnie moby nie zabijały ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gamedev #gry #mobilne #android #programista15k