Wpis z mikrobloga

@Spadowa_mam_robote:
http://www.proto.pl/aktualnosci/restauracja-piu-komentarz-wlasciciela

Właściciel restauracji PIU odniósł się też do jednego z komentarzy, który zamieścił w serwisie TripAdvisor i w którym niezadowolonemu klientowi poradził udanie się do restauracji Pizza Hut. „Gość daje komentarz, że było za drogo i daje mi dwie gwiazdki, bo była cienka pizza i było za mało składników. Więc ja mówię, obok jest Pizza Hut, można było pójść tam, tam jest taka zapiekanka tłuszczowa. Żebyśmy mieli jasność – to,
  • Odpowiedz
@Spadowa_mam_robote: Styl wypowiedzi pozwala mi mieć mocne podejrzenie że to ten sam typ co miał Bel Toro na Wyścigowej a później podobne gówno w Rynku. W Bel Toro wyzywał od wieśniaków jak się komuś nie spodobały krzesła, bo to DESIGNERSKIE KRZESŁA ZA 600 EURO, TAKICH PIENIĘDZY NA OCZY NIE WIDZIAŁEŚ ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@shinX i co się z nimi stało? Spadli z krzesełka? XD byłam tam
  • Odpowiedz
Kto prowadził gastro ten wie ze najlepsza obrona jest atak ( ͡° ͜ʖ ͡°) gdybym prowadził knajpę tez bym tak odpisywał na komentarze bo ludzie to zazwyczaj kretyni xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Spadowa_mam_robote: nie mogę pojąć jak można być takim bucem. Nie wyobrażam sobie mając firmę, że komuś coś nie pasuje to jeszcze go obrażam i wyzywam. Raczej powinno się rozwiązywać takie problemy, bo przecież klient powinien być zadowolony :|
W naszej miejscowej restauracji widnieje napis przy wyjściu w stylu: Jeśli Ci smakowało powiedz to innym, jeśli nie to powiedz to mi - szef. Można różnie interpretować, ale ja to rozumiem tak,
  • Odpowiedz