Wpis z mikrobloga

#rozdajo 3x kluczy do mojej gry Yerba Mate Tycoon (Steam). #donislawyerbamatetycoon

Link Steam

Wczoraj moja gra na Steam opuściła wczesny dostęp (po trzech miesiącach), wyszło sporo aktualizacji, mniejszych, większych, były też poprawki błędów, dodałem też w sumie dużo nowych błędów, ale chyba o tym nie powinienem wspominać( ͡° ͜ʖ ͡°). Przez ten czas nawet zostałem bordo na Wykopie (tu w sumie też nie ma się czym chwalić). Jednakże jak już przebrnęliśmy przez listę sukcesów gry, to możemy przejść do następnych informacji.

Obecnie pracuję nad wersją Android/IOS, niestety mam pewne "kłopoty" natury podatkowej z wydaniem gry na tych platformach, jest strasznie dużo papierkowej roboty, gdzieś tak za 1-2 miesiące powinna pojawić się wersja na platformy mobilne, jednakże nie jestem w stanie podać dokładnej daty, gdyż sprawy podatkowe są niezależne. W linkach poniżej można się zapisać do newslettera albo obserwować tag #donislawdev dzięki czemu nie przegapi się premiery gry.

Czemu wychodzę ze wczesnego dostępu? Chce wydać wersję mobilną gry, na ten moment YMT wygenerował więcej start niż zysków, mam też w planach nową grę (już powoli nad nią pracuję), dodałem też do YMT to, co chciałem. Oczywiście nadal będą się pojawiać aktualizacje z nowymi błędami, poprawkami błędów, poprawkami tłumaczeń i tak dalej, jednakże do gry nie będzie dodawana nowa treść.

Jeśli ktoś czeka na podsumowanie finansowe, to gwarantuje, że na 100% będzie, ci, którzy dłużej obserwują tag, wiedza, iż od pierwszej gry zawsze podaję statystyki z gier. Na ten moment zbieram dane, nie wiem, czy połączyć post z wersji mobilnej z wersją PC, czy zrobić dwa oddzielne posty? Chyba lepiej połączyć, będzie taka większa pula informacji. Zresztą był już jeden post o wczesnym dostępie (statystyki), więc chyba następny post będzie połączeniem wczesnego dostępu + po wczesnym dostępie + dane z Android/IOS + może dane z wyprzedaży?

Dziękuje wszystkim za zakup gry, zagranie w grę, każdy plusik i komentarz no i za wykopywanie znalezisk (dzięki temu miałem bordo)( ͡° ͜ʖ ͡°). Postanowiłem, że z okazji wyjścia ze wczesnego dostępu nie dodam znaleziska, gdyż i tak będę dodawał za parę miesięcy znalezisko z wersji Android/IOS, wspomnę w nim o wyjściu ze wczesnego dostępu

A i załączam zwiastun gry, jeśli ten wpis was nie przekonał do zaniechania zakupu gry, to zwiastun załatwi sprawę( ͡° ͜ʖ ͡°).

PS: zapomniałem, ale jak coś gra jest w promocji 10%.
PS2: Losowanie jutro o 15+, dokładnie nie jestem w stanie podać.

--------------------------------------------------ZAINTERESOWANY? OBSERWUJ----------------------------------------------
Zapraszam do obserwowania tagu #donislawdev co jakiś czas, będą ukazywać się pod nim kolejne podsumowania gier + kolejne projekty, oraz do:
Newsletter (bez spamu, ważne info i informację o premierach gier).
Twitter
Facebook
Discord O grze i yerba mate
*W przyszłości planuję robić rozdajo Yerba Mate Tycoon na swoich social media + na autorskim tagu.

#gamedev #yerba #yerbamate #yerbamatewykopclub #gry
DonislawDev - #rozdajo 3x kluczy do mojej gry Yerba Mate Tycoon (Steam). #donislawyer...
  • 8
Może po wszystkich przebojach związanych z papierologią daj znać jakie były problemy. Możliwe, że dzięki temu komuś zaoszczędzisz masę nerwów itd. ;P. Kibicuje w dalszym ciągu, bo gierka jest fajna do pogrania i na mobilkach powinna się lepiej spisywać.
@KakashiSensei:
Padło podobne pytanie na Lurkerze, pozwolę sobie wkleić odpowiedź. Ogólnie temat dość nietypowy, wątpie, aby ktoś miał podobny problem.

"Ogólnie temat jest prosty, ale mi się troszkę skomplikował:
1. Jak zaczynałem pracę nad grą, to plan był taki, że nie przekroczę 1500zł przychodu z gry (żadna moja poprzednia gra go nie przekroczyła w ciągu miesiąca).
2. Jeśli przekroczyłbym ten próg, to wtedy miałem dwa awaryjne plany
- Zakładam działalność gospodarczą
@KakashiSensei:
Nie, rozważmy dwie opcje:

Wydawca
Jeśli jest dobry, to się opłaca, jest reklama i tak dalej, jednakże w tym przypadku nie było szans na "dobrego" wydawcę. Tematyka gry jest zbyt niszowa + cena jest niska, aby opłaciło się to średnim/większym wydawcą. Jeśli chodzi o wydawców, którzy przyjmują wszystkich, jak leci, to jest z nimi kilka problemów:
1. Cała działalność wydawnicza opiera się na "wrzuceniu" gry na Steam i to tyle.
@DonislawDev: Dzięki za obszerną odpowiedź może też dla innych to będzie jakaś wskazówka w jaką stronę uderzać. Sam jeszcze nie rozmyślałem jak to będzie kiedy wydam gdzieś swoją grę. Wstępnie myślałem o wydaniu za darmo z opcją na przysłowiową kawę, a kolejne może już bardziej komercyjnie puszczać. Jak będzie wyglądało? Zobaczymy, bo tak jak mówisz w Polsce jest tak dużo niewiadomych, że nawet rozważałem firmę w innym kraju np. Czechy. W
@KakashiSensei:
Dzięki i wzajemnie.
W przypadku firmy w Czechach i tak dalej to jest coś takiego, jak centrum interesów życiowych, byś musiał mieszkać poza Polską przez minimum 1/2+ każdego roku. Niektórzy mówią też o pozbyciu się wszystkiego i tak dalej. Centrum interesów życiowych mi się kojarzy ze wszystkim, urzędowi skarbowemu też ( ͡° ͜ʖ ͡°)