Wpis z mikrobloga

jako, że jestem zielony chciałem zapytać czy proceder kręcenia wałów na liczniku jest dalej powszechny?

Przeglądam otomoto w poszukiwaniu auta i widzię fiesty z 2017 z nalotem 130-140 (co teoretycznie pokazuje jako średni przebieg, szczególnie dla aut sprowadzanych), ale przewaga jest wozów z licznikiem 30-80 tys, albo i mniej...
Ja rozumiem, że trafi się emeryt górnik, który wystawił auto na sprzedaż kartką w bloku i zaraz znajdzie się handlarz i go odkupi, ale ile takich przypadków może być, że 60% aut z roczników 2015-2017 jeździło tylko do Lidla w soboty?
Z drugiej strony nikt chyba dziś nie kupuje w miarę świeżego auta bez sprawdzenia historii serwisowej, gdzie są wpisane przebiegi wg przeglądów..
I nie mogę uwierzyć, że robią dalej na tym wałki, bo jak...? jobla można dostać?

Fiesty 2017na mobile de z przebiegiem do 100tys kosztują po 40-50 tys zł, powyżej 100tys 30-40 tys, na otmoto, fiesty 2017, 40 tys na liczniku 32-35 tys. +/- O co tu biega?!

#motoryzacja #samochody
  • 23
@KrolWlosowzNosa mnie zawsze to dziwi że auta sprowadzone z zachodu są tańsze niż na zachodzie. Mieszkałem w Belgii i tam diesel poniżej 150kkm jeszcze trzyma dość mocno cenę. Dobre ceny zaczynają się od 200kkm w górę
@KrolWlosowzNosa jak szukasz czegoś poniżej 100k, to wpadaj do mnie. Mam felicję, może trochę zaniedbana, ale odkąd wrzuciłem głośnik Sony XB-43 gra lepiej niż chyba wszystkie inne felicje xD i letnie oponki prawie nowe, już nawet na tylnej kanapie leżą. Grawitacyjny uchwyt pasujący do większości modeli telefonów. Tylko dolary bierz od razu że sobą, bo jak weźmiesz na jazdę próbną, to już z niej nie wysiądziesz (◠) i to
Neuroatypowy - @KrolWlosowzNosa jak szukasz czegoś poniżej 100k, to wpadaj do mnie. M...

źródło: comment_1632206221T73kJ9Yu1CpzXakyWzJvOT.jpg

Pobierz