Wpis z mikrobloga

#stalker wiecznie żywy :) #callofchernobyl #pcmasterrace

Pogrywam sobie w Call of chernobyl - wanilka, nic nie dogrywałem.

Mam ogromny problem z sejwami grając w survival (zombie). 90% sejwów, czy szybkich czy nazwanych, nie da się załadować i gra wyskakuje do pulpitu. Błąd zawsze ten sam. Czasem muszę się cofać do początku mapy.

Gram jako military, komp bieda c2q, 4GB, gtx560.

Ktoś przerabiał? Coś typowego?

wycinek loga:
* Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r. - call of chernobyl\gamedata\levels\jupiter\level.hom
* phase time: 80 ms
* phase cmem: 356585 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 356582 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 356599 K
* t-report - base: 1719, 304884 K
* t-report - lmap: 20, 20482 K
* WARNING: player not logged in


* phase time: 46988 ms
* phase cmem: 404338 K
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 404338 K
* [win32]: free[2840028 K], reserved[106360 K], committed[1247852 K]
* [ D3D ]: textures[378322 K]
* [x-ray]: process heap[404338 K], game lua[34060 K], render[273 K]
* [x-ray]: economy: strings[20005 K], smem[23111 K]
taskfunctor.underfactioncontroltargetid is nil
stack trace:

0023:09F401F5 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0A06B052 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:00B94A2B xrCore.dll, xrMemory::mem
free()
0023:0A06B869 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0A0D1663 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:09FC5836 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0A002446 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0A002917 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
  • 3
@Campell: sprawdzę na czystej instalce. Dodaje to dramaturgii i uroku. Nie ma quicksave, trzeba nieumierać. Po 40 minutach na mapie nabijasz się chordę, która właśnie spawnuje się na wyjściu, bezcenne. Taki lekki ironman.