Wpis z mikrobloga

Kolej to jakiś inny betonowy świat xD Co roku w październiku ma tam miejsce wydarzenie, które idiotyzmem przebija nawet ich sposób numeracji miejsc xD

Mianowicie wiecie jak kolej radzi sobie ze zmianą czasu? Nijak sobie nie radzi, po prostu zatrzymują pociągi na godzinę xDDDDDDD
Tak, dobrze słyszeliście, pociągi stają na godzinę w miejscu, bo nikt nie potrafi przeorganizować rozkładu tak, żeby się zgadzał xDDD

#kolej #heheszki
Pobierz tusk - Kolej to jakiś inny betonowy świat xD Co roku w październiku ma tam miejsce wy...
źródło: comment_1635484466Fe6t7ec1LaalYCZDUvDhIB.jpg
  • 240
@derek25: Dobrze. I zastosuj teraz ten schemat z Leo Exprest do pociągów składanych z wagonów, gdzie wagony są dodawane w przypadku większego zapotrzebowania (np pociąg w niedzielę wieczór z Krakowa ma od 6 do nawet 12 wagonów w zależności od ilości zakupionych biletów.

Przed każdym wyjazdem pracownicy będą biegać i naklejać numerki aby była spójna numeracja w pociągu?
A co z pociągami takimi jak "MALINOWSKI" gdzie pociąg w Krakowie jest rozczepiany
Pobierz Massad - @derek25: Dobrze. I zastosuj teraz ten schemat z Leo Exprest do pociągów skł...
źródło: comment_1635498551U24EZu117ZFfsfG5tdLT7b.jpg
przecież numerowanie siedzeń jest logiczne i w razie wypadku czy jakiegoś zdarzenia bardzo łatwo jest zlokalizować dane miejsce, wystarczy po prostu mieć więcej niż IQ krzesła żeby to zrozumieć.


@OsaOskarPL: No tak, bo jakby numerować miejsca logicznie jak w samolotach, to w przypadku jakiegoś zdarzenia komisja badania wypadków nie ogarnęła jaki numer przypada któremu miejscu XD
@czysty_start: no taka, że jak w jednym wagonie masz miejsca z numerkami x9 a w drugim nie to gdzie maja usiąść osoby z biletami na te miejsca. Z drugiej strony jak ktoś ma bilet na miejsce 82 (ostatni przedział), to gdzie ma usiąść w wagonie w którym miejsca kończą się na  72 (8*9) w przypadku użycia numeracji z x9 i x0.
@Massad:
Przecież napisałem w komentarzu, że wiem skąd wzięła się numeracja i ja rozumiem. Nie piszę też również, że jest nielogiczna, jest po prostu dla mnie nieczytelna bo rzadko jeżdżę pociągami i nie pamiętam dokładnie jej zasad dlatego wolałbym numerki po kolei. W przedziałach idzie łatwiej się połapać w tej numeracji ale w wagonie bezprzedziałowym jest gorzej.

Rozumiem też, że nie zawsze da się zastosować właśnie numerki po kolei i skąd
@tusk: problem z przesuwaniem czasu do tyłu jest trochę bardziej złożony niż do przodu. Do przodu po prostu tracisz godzinę i będzie się wydawało że pociąg pojedzie wolniej xD ot gdy na stacji A normalnie jest o 2.00 a na stacji B o 2.30, to w dzień zmiany czasu na letni będzie na stacji B po prostu o 3.30 i elo, no problemo.
Co innego w tył. Jak widzisz że pociąg