Wpis z mikrobloga

@MaxVerstapen: Witam sąsiada!
@s---k: Samo paliwo w mieście to ~1zł/1km. Jeśli chodzi o części/awaryjność to jest spoko - nie odczuwam kosztów wyższych niż w E39. Od kupna w czerwcu włożone jakieś 4k - nowy układ chłodzenia, hamulce przód i tył, uszczelka pokrywy zaworów i miski olejowej oraz pare pierdół. Ale to raczej standard przy starych autach.
@s---k: Polecam oba modele :) Jak kupisz zadbaną bazę to nie będzie tragedii z eksploatacją. Warto tylko się rozeznać w silnikach bo prawie każdy ma jakieś mniejsze lub większe bolączki. Ja w obu przypadkach zdecydowałem się na (według mnie) najsolidniejsze benzyny - M52B28 w E39 i M60B40 w E38 i obie jednostki mogę bardzo polecić.
@s---k:

: interesują mnie konkrety, i nie chodzi mi o to ile benzyny żre, bo zeżre tyle, ile się wleje.

To zależy czy chcesz po prostu jeździć czy utrzymać w kolekcjonerskim stanie. Problem pojawi się jak np trzeba będzie wymienić jakieś uszczelki w drzwiach itp to się wtedy można zdziwić
@s---k: rada ode mnie. Nie sugeruj się tym, co jest tańsze, mniej się psuje czy co w necie polecają. Weź model który naprawdę chcesz. Każde stare auto może wykończyć nerwowo i finansowo ale chciaz będziesz miał to co chcesz
@s---k: no blacha to gówno. Nawet już nie chodzi czy zrobisz sam czy nie ale zawsze to rzeźba w gównie. Chyba że rozebrać wszystko i wypiaskowac ale to koszty takie, że w 99% nieopłacalne