Wpis z mikrobloga

**TRLD: Play przepisał mój aktywny numer na kogoś innego (_)

To jest po prostu żart. Numer aktywny, opłacany regularnie, nagle zaczyna przekierowywać na inną osobę. Znajomi żalą się że ktoś inny odbiera. Wysłane kilkanaście zgłoszeń/reklamacji jeszcze
20 listopada zapewnienia że usługa działa poprawnie - teraz informacja że numer został jednak został przekazany na inną osobę wcześniej.

Numer wykorzystywany w autoryzacji do banku, również cała prywatna korespondencja, dane medyczne, telefony od tak przekierowane do innego klienta.
Z miesiąca na miesiąc bez żadnego wytłumaczenia na aktywnym koncie (prepaid) z środkami (regularne doładowania) numer przepisany na innego klienta**

Co to za cholerny absurd? W odpowiedzi na zgłoszenie zachęcają mnie do aktywacji innego numeru (_)

Nawet nie wiem jak to opisać, to brzmi tak idiotycznie - może z tej bezradności zawołam @ZaufanaTrzeciaStrona @niebezpiecznik-pl

#play #afera #wykopefekt #telefony #operatorzykomorkowi #oszukujo @play_polska
d.....s - **TRLD: Play przepisał mój aktywny numer na kogoś innego (ಠ_ಠ)

To jest p...

źródło: comment_1638524444uvQ3f7dZdnpPjuJXkynGDI.jpg

Pobierz
  • 229
  • Odpowiedz
@devones: w ogole z siecią Play mam tylko złe skojarzenia. Malo co u nich dziala, nikt nic nie wie, obsluga jest chamska, w ogole nie stosuje form grzecznosciowych, a w dodatku zatrudniaja jako swoja twarz te podrzedną wulgarną "gwiazdeczkę", wsławioną pluciem jadem na polskich zolnierzy i straz graniczna.
Ja tam sie trzymam od nich z daleka.
  • Odpowiedz
@play_polska: #!$%@? od was póki można, przecież to się nadaje do telewizji. Numer przypisany do konta bankowego przepisujecie na kogoś innego????!!!! Przecież to jest kryminał
  • Odpowiedz
@BennyLava Nie możemy widzieć z prostego powodu. RODO. A nawet to widzimy kto z konsultantów, ale skąd mamy wiedzieć w jaki sposób klient blokadę założył? Zwłaszcza że większość to debile co sami szukają sobie problemów.


@anemo5: RODO nie ma tu nic do rzeczy. Racja, że klienci to w większości jeszcze więksi debile - tym bardziej powinna być opcja podejrzenia historii zmian, a zwłaszcza klient powinien móc sobie to sam sprawdzić. Z
  • Odpowiedz
@devones: Taka rada: Zadzwoń na swój stary numer i dogadajcie się z nowym właścicielem numeru. Rzecz w tym, że on również został zrobiony w konia i nie sądzę, by zadowolony był z racji spamu i telefonów, jakie otrzymuje od obcych ludzi.
  • Odpowiedz
  • 0
@BennyLava Ale przecież takie dane klient dokładnie widzi w aplikacji. Sid konsultanta ma po każdym kontakcie z infolinią kiedy robi zgłoszenie, w tym oczywiście taką zmianę jak wysłała zielonka.
  • Odpowiedz
@czastkielementarne: Zawsze miałem ochotę tego typu klientowi jak ty powiedzieć „#!$%@? dzbanie”. Wreszcie mam okazje, a ty wiedz, ze to, ze jest jakiś błąd, awaria czy coś Ci nie działa to nie wina osoby z która rozmawiasz przez telefon czy na czacie. Jak sam jesteś na tyle upośledzony, że nie możesz czegoś przez apke załatwić to nie wina innych.
  • Odpowiedz
Ale przecież takie dane klient dokładnie widzi w aplikacji. Sid konsultanta ma po każdym kontakcie z infolinią kiedy robi zgłoszenie, w tym oczywiście taką zmianę jak wysłała zielonka.


@anemo5: ah, ok, myślałem, że czegoś takiego w ogóle nie ma. W takim razie problem siedzi przed klawiaturą po stronie klienta. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz