Wpis z mikrobloga

#motoryzacja #bmw #e92 #samochody
Jak cięzko (w porównianiu z innymi markami) jest znaleźć benyznowe e92, które da radość z jazdy i nie jest gruzem?
Wersja od 320i do 330i, podobno r4 jest awaryjne? to prawda? Bardzo dużo mocy nie potrzebuję, a 170km nawet w słabej charakterystyce silnika wolnossoącego wydaje się być ok.
Boję się czy te auta były należycie serwisowane i czy nie było regulrnego upalania pod tesco? Nie znam się na autach i nie mam znajomych mechaników gotowych na tournee do województwa obok po I G Ł Ę z otomoto.
Może są jakieś zaufane firmy ściągające podobne auta z zza granicy? Chociaż na pierwszy rzut oka brzmi to jeszcze gorzej, bo nie oglądasz tego auta przed ściągnięciem go do kraju.
Jakieś porady?
  • 14
@mleczko-kokosowe: Miałem E92 LCI z 2.0 170 KM. Wnętrze przyciasne jak dla mnie, ale bardzo dobrze wykonane i wyposażenie, które przewyższa wiele nowszych aut. Prowadzenie jest super.
Auto na papierze dobrze wygląda, a faktycznie to trzeba go kręcić i jest niezbyt elastyczny(brak turbo). Samo ruszanie jest dynamiczne, dzięki RWD. Spalanie w mieście to ok. 10-11L, na autostradzie ok. 6,5-7L, czyli nie najgorzej. Raczej tego auta nikt nie upala. Jeśli już to