Wpis z mikrobloga

#cyberpunk2077 #cdprojektred #gry

Ta wypowiedź to już chyba szczyt januszostwa i pokazuje całą mentalność dzbanów w zarządzie CD Projekt RED xD

W dupie mamy jaką grę robimy, jaki gameplay i jakie mechaniki będą pasować do stworzonej przez nas idei i świata. Ważne odklepać z listy to, co jest teraz popularne i się sprzedaje i jakoś to będzie. Bo jak to? Nasza gra z otwartym światem w wielkim mieście pełnym ludzi i NPC ma mieć system przestępstw i policji? Przecież taki Elden Ring, co się dzieje na pustkowiach gdzie jest mało ludzi i praktycznie nie ma żadnych siedlisk/wiosek, nie będzie go miał xDDDD

Pierwsze 3 gry to się im chyba przypadkiem udały. Albo dlatego, że wtedy jeszcze mieli u siebie w miarę ogarniętych gości, co mogli podciągnąć idiotyczne zamysły, ale od czasu premiery W3, większość programistów i inżynierów odeszła ze studia, więc mało kto został z doświadczeniem.
FoolyKewly - #cyberpunk2077 #cdprojektred #gry

Ta wypowiedź to już chyba szczyt ja...

źródło: comment_1640125709I4WxoOKwcGfXYTJbufUQ4I.jpg

Pobierz
  • 31
@FoolyKewly: zastosował zwykłą logikę

twierdzenie (od widza): wszystkie gry open world mają pościgi policyjne i motocykle
Sasko: nie, to nie prawda.
Dowód: Elden Ring i Sonic są grami open world a nie mają pościgów policyjnych ani motocykli.

I po tym zaczął właściwie odpowiadać na pytanie tłumacząc problemy z implementacją tych funkcji.
@FoolyKewly: Każda gra, w której jest duże miasto z pojazdami i która pozwala na łamanie prawa, powinna mieć pościgi policyjne. Nie ma od tego wyjątku. Żartowanie z graczy jest bardzo nie na miejscu biorąc pod uwagę skalę niedopracowania produktu, która była tak ogromna, że musieli ją przez rok łatać i zapomnieć o wersjach next-genowych i dodatkach fabularnych. Redzi jedną grą zniszczyli sobie reputację zbudowaną na trylogii Wiedźmina.
@pablo397: Sasko zastosował dość podrzędny zabieg erystyczny, to jest złapał za słówko z całej wypowiedzi i starał się obalić cały argument bez odniesienia się do sedna problemu. A problemem jest to, że gry na PSX sprzed 20 lat miały pościgi z policją. Dodanie poziomów postaci i względnie nieliniowej fabuły nie sprawi, że AI się #!$%@? na pysk. Pościgi samochodowe i RPG to nie jest wybuchowa mieszanka.

Ale już mniejsza o konkurencję.
@MerytorycznieNiepoprawny:

to jest złapał za słówko z całej wypowiedzi i starał się obalić cały argument

po prostu sprostował kłamstwo. też bym to zrobił na jego miejscu

bez odniesienia się do sedna problemu

przecież odniósł się do problemu

Pościgi samochodowe i RPG to nie jest wybuchowa mieszanka.

weź to powiedz innym producentom action-RPG, bo jeszcze nie zrobili żadnej gry tego gatunku z pościgami policyjnymi. Redzi z cymbergajem mogli być pierwsi, ale nie
@pablo397: XD no ja #!$%@?ę, to nie jest rocket science. Powtarzam, gry z ostatnich 20 lat ogarniały pościgi samochodowe. Co ja ci poradzę, że ta branża jest tak #!$%@?, że wchodzi CD Projekt na biało, obiecuje RPG, a wychodzi cały obsrany i jeszcze jest broniony przez fanbojów?

Nie wiem, za niskie kwoty zwrotu inwestycji przy nakładach pracy? #!$%@?ęci CEO, którzy wolą klepać taśmowo battle royale oraz looter shootery i wciskać wszędzie
XD no ja #!$%@?ę, to nie jest rocket science. Powtarzam, gry z ostatnich 20 lat ogarniały pościgi samochodowe.


@MerytorycznieNiepoprawny: weź to powiedz takiemu rockstarowi, który w GTA5 nie potrafi zrobić odrzutu broni. coś co było w pierwszym FPP jest dla rockstara rocket science. Rozumiesz anegdotę? Coś co może działać na jednym silniku, przy doświadczonym zespole rozwijającym daną markę od wielu lat nie oznacza, że bedzie działało z automatu na innym silniku
@pablo397: typie, mam ci przesłać prezentacje z E3 2018 z timestampem jak samochód goni postać gracza w zapisie z 48 minut rozgrywki i jeszcze gdzie narrator obiecuje, że to nie jest oskryptowane? Może jeszcze potrzebujesz eseju ze stenografem, żeby się nie #!$%@?ć do pojedynczego zdania?

Ale dobra, widzę gdzie to zmierza. Meritum jest takie, Sasko z całym CD Projektem obiecali w #!$%@? rzeczy i na premierę dostarczyli produkt mocno odbiegający od
Ale dobra, widzę gdzie to zmierza.


@MerytorycznieNiepoprawny: każdy, kto próbował rzeczowo rozmawiać z fanbojami na temat powodów porażki cyberpunka dochodzi w końcu do tego momentu. I potem się zaczyna "cyberpunk to crap i elo albo baaadoooskiiiii" na tagu, bo to jedyna forma narracji, której nie są w stanie obalić prostym #!$%@? się do semantyki. I tak to się żyje na tagu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS. Dobrze,
typie, mam ci przesłać prezentacje z E3 2018 z timestampem jak samochód goni postać gracza w zapisie z 48 minut rozgrywki i jeszcze gdzie narrator obiecuje, że to nie jest oskryptowane? Może jeszcze potrzebujesz eseju ze stenografem, żeby się nie #!$%@?ć do pojedynczego zdania?


@MerytorycznieNiepoprawny: nie, nie potrzebuje całego eseju. wystarczą mi 3 timestamp:
- w ktorym narrator mówi o pościgach policyjnych
- w którym pierwszy raz pojawia się napis 'work
@Bidliek: to nawet nie zapowiedź ale cinematic. i choć w teorii większość tego jest w grze to wystepuje tylko w oskryptowanych scenach (strzelanina z dronami) lub przez chwilę (luksusowy apartamanent w zakończeniu słońca) to wątpie, żeby takie bombastyczne sceny i zabawy powróciły w dodatkach.

Redzi przyznali, że taka kampania marketingowa była błędem, tego typu cinematici wprowadzały w błąd i wycofali się z tego. Niby podobno nawaliła komunikacja na linii deweloperzy -
@Prezydent_Polski: A weź, wstaję do pracy i widzę jakieś powiadomienie na telefonie i już miałem sobie odpuścić odpisywanie, bo ewidentnie dyskusja z niektórymi ludźmi jest gorsza od szarpania się z psami. Tłumaczysz im prostym językiem, to się #!$%@?ą do pojedynczych zdań i odwracają kota ogonem.

Ale nie odpuszczę tym razem, bo obok tego steku #!$%@? głupot nie można przejść bez reagowania i trzeba wyjaśniać takie manipulowanie faktami. Nie może być przyzwolenia
@MerytorycznieNiepoprawny: chce ci się pisać takie elaboraty, bo spytałem w którym miejscu/kiedy informowali, że w grze będa pościgi z policją? I zamiast odpowiedzieć to jedziesz z tyrradą jak to cyberpunk bad. Nie ważne czy bad, czy good, czy komuś sie podoba, czy nie - po prostu dyskutujmy o faktach jak dorośli ludzie.
@pablo397: to ja ci pisałem - w 2018 wydali 48 minutowy gameplay. I się spytałem czy potrzebujesz co do minuty, żeby pokazać gdzie gracz ucieka przed samochodem z zapewnieniami że to nie jest oskryptowane? Jak były pościgi samochodowe z gangusami to powinny być z policją, prawda? Czy asset-swap to też ograniczenia techniczne nie do przeskoczenia?

W ogóle to o czym my rozmawiamy. Gra polegająca na łamaniu prawa z samochodami, każdy się