Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Jeden z triggerow w moim dualsensje umarł. W jaki sposób odbywa się proces gwarancji bezpośrednio do Sony? Mógłby ktoś opisać jak to wyglądało u niego i przy okazji podrzucić link do wniosku?

#ps5 #dualsense
  • 11
@Blvckhype: nie ma wniosku, dzwonisz na infolinie sony podajesz nr seryjny pada, maila. Dostajesz etykiete na maila, pakujesz pada, naklejasz etykiete, dzwonisz do dpd żeby się umówić na odbiór przesyłki, czekasz około 2 tygodnie na nowego pada
nie dostajesz nowego pada tylko refurba


@utede: ale gówno. Kiedyś przynajmniej Microsoft to bez niczego wysyłał od razu nowego pada. Starego nie trzeba było im odsyłać.
@Blvckhype: W moim przypadku, kiedy jeden z triggerów umarł, zdecydowałem się na chałupniczą naprawę, ponieważ miałem zepsuty pad od PS4, gdzie sprężynka z jednego triggera, posłużyła za dawcę.

Sama naprawa nie jest trudna, jednak wymaga nieco precyzji, uwagi i albo pancernych paznokci, odpowiednio cienkiego wkrętaka, albo specjalnego rozdzielacza czy tam separatora do plastiku.