Wpis z mikrobloga

Halo, mam pytanie do użytkowników teleelevidenie, dziś zacząłem korzystać z ich usług, wykupiłem pakiet na 3 miesiące na polskie kanały, używam aplikacji SmartIPTV w telewizorze Samsung i od samego początku mam problemy. Pierwszym jest to, że nie działa mi żaden program canal+ (sportowe i filmowe) - pokazuje komunikat "connecting" i nic się nie dzieje. Drugi to brak programów Vsports 1 i Vsports 2 - po zalogowaniu się na konto w teleelevidenie mam je w "your playlists" na samym dole, pokazuje, że powinienem mieć 304 kanały, a w aplikacji mam 301.

Czy ktoś miał podobny problem, czy jest jakieś rozwiązanie tych sytuacji?

#iptv #teleelevidenie #siptv
  • 8
@piotr900610: na stronie pokazuje 304 ile jest dostępnych ale nie są wszystkie w danym momencie nadawane dlatego w tv masz tylko 301. Co do problemu z łączeniem się kanałów to tak jest na samsungach może zmień https na http
@piotr900610: viaplay nie ma kanałów które nadaja 24/7 tranmisje sa 5 minut przed rozpoczeciem. ew. jak jest studio przed meczem bundesligi to wtedy moze byc 30 min a tak zobacz nawet na ich stronie ze nie ma kanałów które cały czas nadaja.
@puniek: https masz połączenie szyfrowane które sprawia problemy(od jakiegoś czasu) na różnych urządzeniach a jak usuniesz(niestety jest to żmudna zabawa) w każdym linku z osobna samo "s" to zacznie działać kanał - dotyczy to tylko własnej listy