Wpis z mikrobloga

@Ural-Z-S100: oo dzięki! miło;)

oglądnąłem kilka urywków póki co bo wieczór z dziewczyną mam, jutro obejże cały

ale z tego co widziałęm to in plus: grafika, ogólnie oprawa wizualna

minus: nie podoba mi się cholernie taki np wygląd kompasu, nie w uroku dayz, tylko jakiegoś zwykłego, casualowego fpsa

jutro zobaczę reszte;)
@Ural-Z-S100: oglądnąłem cały

w sumie nic szczególnie nowego, czego do tej pory nie było w dayz

z fajnych rzeczy to otwieracz do puszek, garnek do gotowania i tekst z lewej na dole "you feel like taking a nap" ciekawe jak to rozwiążą, trzeba będzie char na 6-8 godzin zostawić i niech se śpi?:D upływ czasu przecież jest realny w tej grze

kolejna rzecz, widzę to od kilku gameplay'ów i strasznie mnie
@NoMoRe:

z fajnych rzeczy to otwieracz do puszek, garnek do gotowania i tekst z lewej na dole "you feel like taking a nap"


Również mi się to spodobało, a także animacje picia i jedzenia. Całkiem zgrabnie wyglądają jak na pre-alpha.

"you feel like taking a nap" ciekawe jak to rozwiążą, trzeba będzie char na 6-8 godzin zostawić i niech se śpi?:D


Może coś takiego jak w DayZ Origins gdzie można było
@NoMoRe: No i oprócz zombie wdrożyli kolejną implementację, która niweluje ten bug z broniami melee gdzie po uderzeniu było widać, że leci krew. Nawet jak waliłeś w powietrze, to też była krew. Tutaj widać idealnie, że topór zatrzymuje się na najbliższej przeszkodzie więc będzie w końcu działać jak należy.

Mają jeszcze wprowadzić system walki bronią białą na zasadzie ruszania myszką tak jak to było w paru grach, że od ruchów myszką