Cześć w nawiązaniu do tego wpisu chciałbym napisać jak działa proces reklamacji w IKEA. Zrobię trochę skrócona wersję aby dało się to przeczytać bez dzbanka kawy.
W dniu 7 grudnia złożyłem reklamację na montaż kuchni w ikea po tym jak po włączeniu wody wypadł mi syfon. Dodatkowo zlgosiłem Wtedy pierwszy raz zobaczyłem że łatwo nie będzie gdyż dostałem informację że ekipa syfon zamontowała dobrze i jest to słowo przeciwko słowu. Gdzie w załączeniu było zdjęcie źle zamontowanego syfonu- niezgodnie z instrukcją. I na tym Ikea chciała zakończyć reklamację. Wysłałem drugiego maila opisując wszytskie uszkodzenia załączając dodatkowo około 40 zdjęć uszkodzeń. Potem doszło jeszcze kilka uszkodzeń w tym ściany oraz zmywarki. Na Zgłoszenie uszkodzonej ściany sufitu i zmywarki do dnia dzisiejszego Ikea się nie wypowiedziała. Kazała nam się kontaktować z pod wykonawcą który wykonywał montaż ( montaż zamówiony i opłacony w Ikea). Po kilku telefonach wymianie maili oraz wizycie osoby z działu reklamacji została ona uznana za zasadną. W sumie do Ikea zostało zgłoszone ponad 50 punktów. Pan który robił oględziny był zdziwiony jakością montażu. Poprosiłem IKEA 12.01 w mailu o informację na temat co wchodzi w zakres reklamacji i prośbę od odniesienie się do tematu zmywarki oraz ściany. Otrzymałem informacje ,że będzie kontaktowała ze mną firma która już raz zepsuła montaż aby go poprawić. Po mimo 10 telefonów, prośby o kontakt z przełożonym opiekuna, prośba o zmianę opiekuna nie otrzymałem odpowiedzi na mojego maila. W zamian otrzymałem kilka punktów od pod wykonawcy gdzie w załączeniu była omyłkowo cała korespondencja z IKEA. W sobotę otrzymałem info na infolini że moja sprawa nie została zgłoszona do działu kuchni, oraz nie są podpięte do sprawy moje maile przez opiekuna. Dzisiaj otrzymałem informację po 2 telefonach że oni to w sumie nie wiedzą czy jutro ktoś przyjedzie na montaż bo nikt nie podpiął tej informacji do sprawy. Ja wziąłem wolne na jutro, opróżniłem kuchnie i nie wiem co się jutro wydarzy. Czy ktoś przyjdzie a jeśli ktoś przyjdzie to co w ramach tej reklamacji zrobi. Tak działa Ikea...
chciałbym napisać jak działa proces reklamacji w IKEA. Zrobię trochę skrócona wersję
@Inkwizytor_91: parafrazując: "otyły Panie, mamy dwie wiadomości o reklamacji w Ikei, dobrą i złą" " Dawajcie, najpierw zła" " Nie działa..." " A dobra?" " Złożyliśmy ją!"
W dniu 7 grudnia złożyłem reklamację na montaż kuchni w ikea po tym jak po włączeniu wody wypadł mi syfon. Dodatkowo zlgosiłem
Wtedy pierwszy raz zobaczyłem że łatwo nie będzie gdyż dostałem informację że ekipa syfon zamontowała dobrze i jest to słowo przeciwko słowu. Gdzie w załączeniu było zdjęcie źle zamontowanego syfonu- niezgodnie z instrukcją. I na tym Ikea chciała zakończyć reklamację. Wysłałem drugiego maila opisując wszytskie uszkodzenia załączając dodatkowo około 40 zdjęć uszkodzeń. Potem doszło jeszcze kilka uszkodzeń w tym ściany oraz zmywarki. Na Zgłoszenie uszkodzonej ściany sufitu i zmywarki do dnia dzisiejszego Ikea się nie wypowiedziała. Kazała nam się kontaktować z pod wykonawcą który wykonywał montaż ( montaż zamówiony i opłacony w Ikea).
Po kilku telefonach wymianie maili oraz wizycie osoby z działu reklamacji została ona uznana za zasadną. W sumie do Ikea zostało zgłoszone ponad 50 punktów. Pan który robił oględziny był zdziwiony jakością montażu.
Poprosiłem IKEA 12.01 w mailu o informację na temat co wchodzi w zakres reklamacji i prośbę od odniesienie się do tematu zmywarki oraz ściany.
Otrzymałem informacje ,że będzie kontaktowała ze mną firma która już raz zepsuła montaż aby go poprawić.
Po mimo 10 telefonów, prośby o kontakt z przełożonym opiekuna, prośba o zmianę opiekuna nie otrzymałem odpowiedzi na mojego maila. W zamian otrzymałem kilka punktów od pod wykonawcy gdzie w załączeniu była omyłkowo cała korespondencja z IKEA.
W sobotę otrzymałem info na infolini że moja sprawa nie została zgłoszona do działu kuchni, oraz nie są podpięte do sprawy moje maile przez opiekuna.
Dzisiaj otrzymałem informację po 2 telefonach że oni to w sumie nie wiedzą czy jutro ktoś przyjedzie na montaż bo nikt nie podpiął tej informacji do sprawy.
Ja wziąłem wolne na jutro, opróżniłem kuchnie i nie wiem co się jutro wydarzy. Czy ktoś przyjdzie a jeśli ktoś przyjdzie to co w ramach tej reklamacji zrobi.
Tak działa Ikea...
@IKEApl
#ikea #kuchnia #zalesie
@Inkwizytor_91: parafrazując:
"otyły Panie, mamy dwie wiadomości o reklamacji w Ikei, dobrą i złą"
" Dawajcie, najpierw zła"
" Nie działa..."
" A dobra?"
" Złożyliśmy ją!"
zrobię jeszcze bardziej skróconą: Nie działa.
@Inkwizytor_91: no ale zaszczepieni są
Komentarz usunięty przez autora